  • 41. Data: 2010-06-24 05:48:45
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hvtaqj$qsu$1@opal.futuro.pl...

    > "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> wrote in message

    > Ja sobie perskiego oka wymyć na bidecie nie mogę :-) Nie ma takiej pozycji
    > żeby woda płynęła po nim strumieniem, a nienawidzę niedopłukanych
    > pośladków po mydle :-)

    Hmmmmm... no to ja nie wiem jaka Ty masz w nim baterie.
    Powinna byc taka co pluje woda poziomo i ladnie wszystko wtedy oplukuje pod
    warunkiem ze wypniesz sie do niej tylem.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 42. Data: 2010-06-24 05:49:29
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > Otóż to, wiele osób nie używa, również ja. Pytanie: czy standardowy bidet
    > ma funkcję suszenia?

    Jest takie akcesorium co swietnie sie do tego nadaje.... papier toaletowy!
    ;-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2010-06-24 06:38:43
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Mam i używam bidet na codzień.
    Nie wyobrażam sobie aby po poważnym posiedzeniu nie umyć drugiej strony gęby
    nad bidetem. Jeżeli przydaży mi się załatwić gdzieś poza domem to po
    powrocie do domu bidet jest pierwszym miejscem do którego zmierzam.
    To co piszą przeciwnicy tylko potwierdza że po prostu nie mają pojęcia jak
    się z tego korzysta i nie korzystali.
    Nie będę wnikał co i jak bo to jest indywidualna sprawa ale zapewniam robi
    się to zupełnie bezproblemowo a już napewno bez jakiś pozycji okracznych jak
    ktoś napisał że jeszcze buty ściągać. Bzdura i tyle. Tak samo bzdurą jest
    że trzeba napuszczać wody albo to ze cos się rozchlapie. Aaa i jeszcze
    jedno... jak myślicie po co wylewka w baterii bidetowej ma możliwość
    skierowania strumienia w dowolną stronę?

    Zwróćcie uwagę że Arabowie w swoim zwyczaju nie używają papieru toaletowego.
    Oni podmywają się za kazdym razem.
    Częstym charakterystycznym znakiem rozpoznawczym że z toalety korzysta jakiś
    Arab jest stojąca duża butelka z wodą obok kibelka.

    Marek

  • 44. Data: 2010-06-24 06:56:17
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-06-2010 20:34, kiki pisze:
    > Bidet powinien mieć taką budowę, że siadasz, dociskasz ciałem dla
    > uszczelnienia czyli pośladkami i udami po czym naciskasz i ci dużym
    > ciśnieniem robi fontannę z dołu.
    > Napuszczanie wody do bidetu jak do miski to obrzydliwe :-)
    > Może ci co mają bidet z sikającym sitkiem od dołu są szczęśliwsi.
    > Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    > mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

    No to tu masz wersję z większym ciśnieniem:
    http://www.youtube.com/watch?v=_KS8bBAMV5o

  • 45. Data: 2010-06-24 10:39:19
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Hmmmmm... no to ja nie wiem jaka Ty masz w nim baterie.
    > Powinna byc taka co pluje woda poziomo i ladnie wszystko wtedy oplukuje
    > pod warunkiem ze wypniesz sie do niej tylem.

    I o to wypinanie chodzi. Samo wypięcie się tyłem nic nie daje. Trzeba się
    wypiąć głową do ziemi siedząc tyłem. A jak sie uniesiesz to dostaniesz
    strumieniem między nogami w twarz :-)

  • 46. Data: 2010-06-24 10:41:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote in message
> [...]
    > się to zupełnie bezproblemowo a już napewno bez jakiś pozycji okracznych
    > jak ktoś napisał że jeszcze buty ściągać. Bzdura i tyle.

    Wiesz ale nie powiesz :-)
    Oświeć nas jak należy sie wupiąć żeby na bidecie z górną baterią, tą
    kierowaną obmyć sie jak potrzeba?

  • 47. Data: 2010-06-24 10:43:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

    > No to tu masz wersję z większym ciśnieniem:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_KS8bBAMV5o

    My tu poważnie rozmawiamy, a ty nam pierdoły tu dajesz :-)

  • 48. Data: 2010-06-24 11:02:01
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > I o to wypinanie chodzi. Samo wypięcie się tyłem nic nie daje. Trzeba się
    > wypiąć głową do ziemi siedząc tyłem. A jak sie uniesiesz to dostaniesz
    > strumieniem między nogami w twarz :-)

    No to lepiej nie montuj sobie bidetu ;-DDDD

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2010-06-24 12:17:53
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Wiesz ale nie powiesz :-)
    > Oświeć nas jak należy sie wupiąć żeby na bidecie z górną baterią, tą
    > kierowaną obmyć sie jak potrzeba?

    Kup se i zrób se :)
    Co może jeszcze film poglądowy na youtube mam umieścić?
    Zapewniam że nie stanowi to absolutnie żadnego problemu.

    Marek

  • 50. Data: 2010-06-24 12:19:35
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > I o to wypinanie chodzi. Samo wypięcie się tyłem nic nie daje. Trzeba się
    > wypiąć głową do ziemi siedząc tyłem. A jak sie uniesiesz to dostaniesz
    > strumieniem między nogami w twarz :-)

    Masz rację. Ty nie powinieneś mieć bidetu.

    Marek