  • 1. Data: 2010-01-08 14:45:13
    Temat: Shadowbox
    Od: neuro <n...@g...com>

    Witajcie,

    Jako, że nazbierało mi się nieco ładnych muszel i innego
    podwodnego badziewia z wakacji, wpadłem na pomysł zrobienia shadowbox
    (jak np ten http://tinyurl.com/y8ejvvu). Chciałbym jednak, żeby tłem
    był piasek, np naklejona na tekturę jego warstwa. Macie pomysł, jak to
    przygotować, na jakim kleju, itp.
    Wszelkie dodatkowe sugestie odnośnie wykonania mile widziane ;)

    pozdr,
    p.

  • 2. Data: 2010-01-08 16:42:35
    Temat: Re: Shadowbox
    Od: Slawek SWP <s...@w...pl>

    Użytkownik neuro napisał:
> [...]
    > przygotować, na jakim kleju, itp.
    > Wszelkie dodatkowe sugestie odnośnie wykonania mile widziane ;)

    Przezroczysty klej epoksydowy (jeden raz musisz po obu stronach nałożyć
    żeby się tektura nie wyginała)
    1 warstwa, piasek jak wyschnie i już nie będzie odpadał po pocieraniu
    ręką, następna warstwa kleju tym razem grubiej i znowu piasek, kolejna
    warstwa kleju, później szkielety biednych zwierzątek morskich a
    przestrzenie pomiędzy przysyp piaskiem.

    Jak ci się przyklei pofałdowana szmatka do tektury to możliwe, że
    uzyskasz efekt piasku pofałdowanego przez wodę...
    A jak do dodatkowej warstwy przeźroczystego kleju dodasz niebieskiego
    barwnika to nawet może warstwa wody ci się utworzy... ;)

    --
    Sławek SWP

  • 3. Data: 2010-01-11 11:05:14
    Od: neuro <n...@g...com>

    On Jan 8, 5:42 pm, Slawek SWP <s...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > A jak do dodatkowej warstwy przeźroczystego kleju dodasz niebieskiego
    > barwnika to nawet może warstwa wody ci się utworzy... ;)

    Dzięki za podpowiedź. A czy muszle, etc. należy czymś wcześniej
    pokryć? Słyszałem, że można uzyć oleju minerlanego, żeby nadać połysk?

    pozdrawiam,
    p/