  • 1. Data: 2010-11-10 14:52:43
    Temat: Siłownik Belimo wraz zaworem.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Kupiłem na ebay siłownik Belimo oraz zawór trójdrogowy do niego jako
    komplet.
    Mam pytanie do tych co ewentualnie te siłowniki instalowali.
    Dlaczego w zaworze są cztery otwory a w siłowniku trzy wypusty i otwór.
    Wypusty te wchodzą w trzy z czterech otworów tak że siłownik pracując
    przestawia zawór ale otwór w siłowniku nie pasuje z otworem w zaworze tzn
    jest przesunięty o połowę. Czegoś brakuje czy co? Jak to trwale połączyć?
    Może ten plastikowy czarny element pomiędzy siłownikiem a zaworem powinien
    być jednak jakiś inny?

    Marek

  • 2. Data: 2010-11-10 14:55:14
    Temat: Re: Siłownik Belimo wraz zaworem.