  • 1. Data: 2013-04-03 19:47:46
    Temat: Słuchawka prysznicowa z mgłą
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Pękła mi stara "słuchawka" w kabinie prysznicowej i chciałbym kupić
    podobną. W sumie to zależy mi tylko na dwóch funkcjach: zwykły prysznic
    i mgła. Z tego, co dziś pooglądałem po sklepach, to takie z mgłą są
    wyłącznie 5 i więcej funkcyjne, a ja bym wolał coś prostego.
    Testowałem już jedną 5-funkcyjną (z dolnej półki cenowej) i nie widzę
    większej różnicy pomiędzy tymi "funkcjami".
    Macie jakiś sprawdzony model/markę?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-04 11:10:23
    Temat: Re: Słuchawka prysznicowa z mgłą
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 03 Apr 2013 19:47:46 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Testowałem już jedną 5-funkcyjną (z dolnej półki cenowej) i nie widzę
    >większej różnicy pomiędzy tymi "funkcjami".

    ja mam z Lidla (5+) funkcyjna. Jak podasz emaila na prive to moge
    pstryknac fotke (moze nawet gdzie pudelko jest)?

    peptulis malpa web kropka de

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2013-04-04 15:56:32
    Temat: Re: S?uchawka prysznicowa z mg??
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-04 11:10, a...@p...pl pisze:

    > ja mam z Lidla (5+) funkcyjna. Jak podasz emaila na prive to moge
    > pstryknac fotke (moze nawet gdzie pudelko jest)?
    Na razie kupiłem w Casto 5-funkcyjną Ferro i od razu ją oddałem, bo te 5
    funkcji, to "chłyt maketingowy". Są tak do siebie podobne, że ja
    większej różnicy nie widzę, a mgły, na której mi zależało nie ma (poza
    napisem na pudełku). DObrze, że u nich nie robią problemów ze zwrotem.
    Starą słuchawkę posklejałem i skręciłem do kupy i na razie działa.
    Jakbyś miał typ tej lidlowej z pudełka, to podeślij, może się przyda.
    dzięki za wsparcie
    Jacek

  • 4. Data: 2013-04-11 22:41:39
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 04 Apr 2013 11:10:23 +0200, a...@p...pl wrote:

    >ja mam z Lidla (5+) funkcyjna. Jak podasz emaila na prive to moge
    >pstryknac fotke (moze nawet gdzie pudelko jest)?
    >
    >peptulis malpa web kropka de

    Jacku,

    odezwij sie na email

    >peptulis malpa web kropka de

    to podesle ci fotki. Sluchawka ma 8 funkcji !!! Miomare z Lidla

    --
    ThinkXtra