  • 1. Data: 2014-02-19 21:53:58
    Temat: Śmieci cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://biznes.onet.pl/wideo/katowice-zarabiaja-na-sm
    ieciowej-rewolucji,146851,w.html

    Pomimo ze zbierają więcej jak wydaja to obniżki nie będzie;)

    A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami a póki co działa to
    przynajmniej na Pomorzu poprawnie.

  • 2. Data: 2014-02-19 22:32:03
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.02.2014 21:53, Kris pisze:
> [...]
    >
    > A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami
    > a póki co działa to przynajmniej na Pomorzu poprawnie.

    Och, to na pewno ściema reżimowych mediów ;->

    To że u mnie śmieci bezproblemowo i regularnie znikają to też pewnie
    akcja zaciemniająca reżimowych mediów, bo to przecież niemożliwe, żeby
    ten system działał ;->

    To że teraz płacę ponad 2x mniej to tez mocno podejrzane....

    BP,MNSP ;)

  • 3. Data: 2014-02-19 22:45:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    >
    > A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami a
    > póki co działa to przynajmniej na Pomorzu poprawnie.

    u mnie też działa OK... jest taniej i lepiej...

  • 4. Data: 2014-02-20 08:54:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 19.02.2014 o 22:45 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    ieciowej-rewolucji,146851,w.html

    > u mnie też działa OK... jest taniej i lepiej...

    A ja płacę 4* tyle. Takwięc nie wszędzie jest różowo.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2014-02-20 08:55:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 08:54:01 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
    > A ja płacę 4* tyle. Takwięc nie wszędzie jest różowo.
    Ale podobno segregujecie u Was tylko na dwie frakcje: mokrą i suchą-przynajmniej
    osoba z linka wyżej tak mówiła;).

  • 6. Data: 2014-02-20 09:30:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-19 21:53, Kris pisze:
> [...]
    >
    > Pomimo ze zbierają więcej jak wydaja to obniżki nie będzie;)
    >
    > A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami a póki co działa

    W mnie w Gdyni działa to średnio. Ostatnio 3 taryfy (zależne od
    wielkości mieszkania) zamienili na 4. Najdroższa pozostała bez zmian.

    Jednak firma wywożąca nie nadąża. Wieczny syf przy przepełnionych
    śmietnikach. Przed "reformą" tego nie było.

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-02-20 09:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 09:30:04 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Jednak firma wywożąca nie nadąża. Wieczny syf przy przepełnionych
    > śmietnikach. Przed "reformą" tego nie było.
    Znaczy śmieci więcej.
    Ciekawe dlaczego wcześniej było mniej;)
    W blokach to raczej bez różnicy ale u właścicieli domów śmieci nagle się dużo więcej
    pojawiło do odbioru;)

  • 8. Data: 2014-02-20 10:03:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-20 09:38, Kris pisze:
    > Znaczy śmieci więcej.
    > Ciekawe dlaczego wcześniej było mniej;)
    > W blokach to raczej bez różnicy ale u właścicieli domów śmieci nagle się dużo
    więcej pojawiło do odbioru;)

    Nie wiecej tylko pewnie rzadziej odbieraja. Tak jest u mnie. Ponoc firma
    wygrala o grosz tylko nie wiem za co ten grosz. Dojezdzaja prawie 300km
    (niesamowite) i odbieraja raz w miesiacu. Wczesniej lokalna firma
    odbierala dwa razy w miesiacu. Poki co jest zima i problemow ze
    smieciami nie ma. Zobaczymy jaki bedzie zapach latem.
    Generalnie jak widac uklady z lekka tracaja paranoja, ale przy okazji
    zrobilo sie taniej i prosciej. Segregujemy na mokre i suche po 5 zyla za
    twarz i jako jeden z krytykow tej ustawy stwierdzam, ze jak narazie nie
    jest zle.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-02-20 14:36:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 20.02.2014 o 08:55 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ale podobno segregujecie u Was tylko na dwie frakcje: mokrą i
    > suchą-przynajmniej osoba z linka wyżej tak mówiła;).

    Tak zgadza się to jest duży plus, ale zamiast raz na miesiąc jedzić tak
    jak dotychczas
    to jeżdżą co tydzień i wożą powietrze, sam wiem ile mam mokrego, suchego
    jest trochę więcej
    ale jak się kartony po mleku zgniata i butelki także to jeden kurs na
    miesiąc
    spokojnie wystarczy. A mokrego mam mało a jak uruchomię kompostownik to
    nie będę
    miał prawie wcale.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2014-02-20 14:39:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 20.02.2014 o 10:03 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

> [...]
    > Generalnie jak widac uklady z lekka tracaja paranoja, ale przy okazji
    > zrobilo sie taniej i prosciej. Segregujemy na mokre i suche
    Tak jak u mnie.

    > po 5 zyla za twarz
    a u mnie po 12,5/twarz :(

    i jako jeden z krytykow tej ustawy stwierdzam, ze jak narazie nie
    > jest zle.
    A u mnie ceny z księżyca.

    --

    Pozdr