  • 11. Data: 2014-02-20 15:48:36
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-20 14:39, janusz_k pisze:

    > a u mnie po 12,5/twarz :(
    >

    > i jako jeden z krytykow tej ustawy stwierdzam, ze jak narazie nie
    > A u mnie ceny z księżyca.

    No to drogo masz.
    Za to narty masz taniej jak ja i Kris. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2014-02-20 15:55:40
    Od: <m...@g...com>

    Mogę porobić fotki coraz to nowych dzikich wysypisk śmieci pod lasem i po
    rowach.
    Tyle że gdzie to wysłać?

  • 13. Data: 2014-02-20 16:09:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Ale podobno segregujecie u Was tylko na dwie frakcje: mokrą i
    > suchą-przynajmniej osoba z linka wyżej tak mówiła;).

    dokłądnie...

    jedyne rozsądne rozwiązanie...

    zwykłe śmieci, smieci sortowane, oraz tzw frakcja mokra jak ktoś ma...

    ja mam młynek więc nie mam mokrej frakcji...

  • 14. Data: 2014-02-20 19:25:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 20.02.2014 o 15:48 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > No to drogo masz.
    > Za to narty masz taniej jak ja i Kris. :-)
    Tyle że nie korzystam, jak będąc mały skręciłem nogę na nartach, to wtedy
    skończyły się u mnie sporty zimowe. Jedynie co mam to ładne widoki na góry
    i czystsze powietrze bo smog wisi poniżej mnie.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2014-02-20 19:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.02.2014 15:55, m...@g...com pisze:
    > Mogę porobić fotki coraz to nowych dzikich wysypisk śmieci pod lasem i
    > po rowach.
    > Tyle że gdzie to wysłać?

    Do nadleśnictwa i policji lub straży gminnej.

  • 16. Data: 2014-02-20 21:41:32
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-19 21:53, Kris pisze:
    > http://biznes.onet.pl/wideo/katowice-zarabiaja-na-sm
    ieciowej-rewolucji,146851,w.html

    > Pomimo ze zbierają więcej jak wydaja to obniżki nie będzie;)
    >
    > A tak na marginesie miała być wielka katastrofa z tymi śmieciami a póki co działa
    to przynajmniej na Pomorzu poprawnie.

    U mnie totalny rozpiździaj.
    Pojemnik na zmieszane śmieci zbyt mały. Sąsiadka kupiła większy
    pojemnik, bo nie mieściły jej się śmieci, a w zasadzie sam popiół z
    pieca to pracownicy firmy wywozowej nie chcieli opróżnić i się
    awanturowali. Podział jest na śmieci komunalne (zmieszane) , szkło,
    surowce wtórne (papier, metal), plastiki oraz biodegradowalne, czyli
    jeden pojemnik + 4 foliowe worki, choć wójt obiecywał plastikowe
    pojemniki. Trzeba więc wygospodarowywać dodatkowe pomieszczenia, w
    których trzyma się worki, bo po wystawieniu worków na podwórko czy przed
    bramę, worki rozszarpywane są przez koty i psy. Firma wywozowa nie chce
    opróżniać śmieci jeżeli ktoś wystawi te, które powinny trafić do worków
    w plastikowym pojemniku.
    Śmieci zabierane są co miesiąc w inne dni. Inne daty dla śmieci
    komunalnych, a inne na pozostałe.
    Wystawiłem wraz z workiem z plastikami, plastikowe skrzynki po napojach.
    Worek zabrano, a skrzynki pozostawiono. Zadzwoniłem do gminy i
    usłyszałem, że skrzynki po napojach to nie są śmieci generowane przez
    gospodarstwo domowe i powinienem je zapakować do samochodu i osobiście
    jechać 25km do punktu przyjmowania odpadów zorganizowanego przez gminę.
    Opony samochodowe wolno mi tylko zawieźć w ilości 4 sztuki rocznie i to
    jeszcze tylko i wyłącznie opony z samochodu osobowego.

    Reasumując:
    Nie mam zamiaru pierdolić się z następnymi oponami i skrzynkami
    plastikowymi oraz wszystkim czego potrzebuję się pozbyć.
    Na wiosnę urządzę sobie grilla przy ognisku z opon i plastikowych
    skrzynek ;)

  • 17. Data: 2014-02-21 11:55:09
    Od: <m...@g...com>

    Wczoraj na całą okolicę odór spalonych śmieci.
    Po rowach i pod lasem pojawiają się nowe dzikie wysypiska.

    Ustawa nie dała nic poza wyrwaniem od nas kolejnych pieniędzy.

  • 18. Data: 2014-02-21 12:20:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-21 11:55, m...@g...com pisze:
    > Wczoraj na całą okolicę odór spalonych śmieci.
    > Po rowach i pod lasem pojawiają się nowe dzikie wysypiska.
    >
    > Ustawa nie dała nic poza wyrwaniem od nas kolejnych pieniędzy.

    Tylko to nie wina ustawy, ze idiotow na swiecie wielu.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2014-02-21 12:34:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2014 12:20, Maniek4 pisze:

    > Tylko to nie wina ustawy, ze idiotow na swiecie wielu.

    No i zakładamy, że "mamamija" pisze prawdę. Bo może to tylko jego/jej
    konfabulacja?

  • 20. Data: 2014-02-21 12:57:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 15:55:40 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Mogę porobić fotki coraz to nowych dzikich wysypisk śmieci pod lasem i po
    > rowach.
    > Tyle że gdzie to wysłać?
    Nie wiem w jakim regionie mieszkasz. Ja jesienią w lessach bywałem kilka razy w
    tygodniu(grzyby). Teraz praktycznie od miesiąca już(jak tylko mrozić przestało)
    "uruchomiłem" rower i z córką jeździmy regularnie po okolicy i z moich obserwacji
    wynika że jest dużo lepiej jak "przed ustawa" W lasach nowych śmieci praktycznie nie
    widać(bo tylko skończony idiota będzie wywoził do lasu to co mu i tak gmina z
    podwórka zabierze)a w zabudowie jednorodzinnej pojawiły się śmieci tam gdzie ich do
    tej pory nie było. Ostatnio segregowane wywozili u nas w ostatnim tygodniu stycznia i
    praktycznie przed każdym domem po kilka żółtych worków stało. Wcześniej większość
    raczej paliła lub właśnie do lasu.
    Mamy o tyle dobrze że u nas firma wywożąca nie kombinuje jak np. u Jacka- biorą co im
    się wystawi. Ostatnio razem z workami z plastykami wystawiłem kilka starych krzeseł
    ogrodowych i stary basen z brezentu czy czegoś podobnego. Żona dołożyła do tego worek
    starych ciuchów i wszystko zabrali.