  • 31. Data: 2012-12-10 21:08:36
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "scruffty" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fvxabgt1qlng$.1menttxpzrgaz.dlg@40tude.net...

    > Klasyczny przykład, rozliczenie kosztów wody. Blok opomiarowany 2x, tzn.
    > jest główny wodomierz w budynku i wodomierze w mieszkaniach.

    Mysle, ze Adams nie wie co to sa wodomierze. I w ogole nie ma pojecia, jak
    ludzie zyja w tych tzw. blokach.

  • 32. Data: 2012-12-10 21:12:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > że to wojewoda będzie musiał narzucić z góry stawkę. Być może jest to
    > protest, być może zagranie polityczne - zawsze będzie można zrzucić winę
    > za wysokość stawki na wojewodę.

    Oczywiscie, ze polityka. Zauwazcie, ze przedsiebiorstwa zajmujace sie
    wywozka smieci nie podwyzaja juz jakis czas stawek (u mnie tak jest), zrobia
    to gdy miasto sie wezmie za smieci, bedzie, ze miasto jest winne. A nie ma
    sily ceny poaliwa tak szybuja, ze oplacalnosc im na pewno powaznie spadla.

  • 33. Data: 2012-12-10 21:14:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dodam tylko, żeby było w temacie, że u nas stawka kształtować się będzie w
    > okolicach 15 zł za osobę.

    Pytanie czy bloki tez? Bo tam w koncu spoldzielnie maja umowy. A prawda
    jest, ze problem smieci to glownie biznes i niestety domki. W bloku nie ma
    sensu podrzucanie smieci.

  • 34. Data: 2012-12-10 22:22:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.12.2012 17:16, RobertP. pisze:

    > No właśnie wg nowych przepisów jest, a firma nazywa się gmina.

    to właśnie trzeba by zaskarżyć!

    ToMasz

  • 35. Data: 2012-12-10 23:10:19
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zastanów się czy jest jakiś nakaz żebyś korzystał z tej a nie innej firmy!

    W krzakach zahibernowany przeleżałes ostatnie pół roku?

    Marek

  • 36. Data: 2012-12-11 07:27:30
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Ustawa pozwala liczyc wg zuzycia wody (chodzi o to by wyeliminowac
    >cwaniaczkowanie z niemeldowaniem), ale wtedy chyba nie mozna mnozyc razy
    >liczbe osob.

    Niestety trzeba cwaniaczkować w tym kraju ...

    Moje dzieci są zameldowane w Toruniu bo tam chodzą do przedszkola i tam będą
    chodziły do szkoły.
    Czemu tak jeśli tam nie mieszkam ?

    Tam gdzie mieszkam przedszkola nie ma , a nawet jakby było to było by nam
    nie po drodze. Do szkoły będą dzieciaki chodzić w mieście bo niedaleko
    szkoły mieszkają moi teście i oni będą odbierali dzieci ze szkoły.
    W przyszłości może będą chodziły do szkoły niedaleko nas i dojeżdzały
    gimbusem , ale to przyszłość ...

    Niestety bez meldunku w mieście i to meldunku koło placówki do której
    chciałbym aby chodziły tam dzieciaki się nie obejdzie , bo inaczej dzieciaki
    nie mają szansy na naukę w szkole ...

    Wychodzi idiotyczność przepisów ...

    Wolałbym aby dzieciaki były zameldowane tam gdzie my , ale wtedy nie dostaną
    się do szkoły którą wybraliśmy ...

  • 37. Data: 2012-12-11 07:29:20
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Proste, chyba w tym kierunku powinno dazyc cale to rozliczanie.

    To zbyt proste ...

    Nie dało by się zatrudnić nowym urzędników i jeszcze ludzie płacili by mniej

    Nieee , to nie możliwe ...

  • 38. Data: 2012-12-11 07:37:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    /// Kaszpir /// wrote:

    > W Toruniu będzie naliczany "podatek" od śmieci od osoby.
    >
    > Włodarze Torunia wymyślili sobie że jedna osoba będzie płacić za
    > śmieci segregowane 12,5zł a za niesegregowane - 25zł.
    > Czyli rodzina 4 osobowa , śmieci nie segregowane - 100zł za miesiąc

    no godna stawka...

    chyba kogoś kompletnie pochrzaniło tam w Toruniu.

  • 39. Data: 2012-12-11 07:50:36
    Od: "quent" <x...@x...com>

    a.pl...
    > to właśnie trzeba by zaskarżyć!

    A czym to się różni np. od przymusu ubezpieczeń w zus?
    Jakoś nikt nie skarży.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 40. Data: 2012-12-11 08:00:18
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości grup
    > Kosz na smieci mozna oznaczyc kodem RFID, smieciarka
    > podnosi kosz, wazy, komputer zapisuje dane przesyla do centrali
    > dostajesz powiadomienie SMS o oproznieniu kosza.
    > Raz na miesiac dostajesz mailem FV, z datą, godzina i wagą
    > smieci w koszu: sortowanym i niesortowanym.
    > Proste, chyba w tym kierunku powinno dazyc cale to rozliczanie.

    Oczywiście, to jedyny normalny sposób rozliczania. Ale to jest za proste!
    Państwo za mało ukradnie. No i śmieci w lesie.

    Trzeba zdać sobie sprawę, że z powodu rządów socjalistów samorządy są dziś
    potężnie zadłużone. Bankierzy dobrze wymyślili ten system - dotacje ue
    sprawiły, że w całym kraju samorządy siedzą w ich kieszeniach po uszy.
    Ordynacja determinuje kilkuletnią zaledwie perspektywę kadencyjną co z kolei
    powoduje kompletny brak perspektywicznego myślenia o gminie, nikomu nie
    opłaca się oszczędzać, nie ma motywacji.
    Skutki są takie, że nie ma pieniędzy na nic.
    Można być pewnym, że w najbliższym czasie zostaną wymyślone kolejne podatki
    albo zostaną podniesione te istniejące.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info