  • 31. Data: 2016-08-24 14:51:40
    Temat: Re: Śmierdząca ciepła woda
    Od: m...@g...com

    Ja mam tak śmiesznie, że w tym samym prysznicu (ta sama bateria termostatyczna znanej
    niemieckiej firmy) z deszczownicy leci czysta woda bez zapachu, natomiast ze
    słuchawki - woda cuchnąca siarkowodorem. Jest to notabene jedyne miejsce ze
    śmierdzącą wodą...

  • 32. Data: 2016-08-24 16:23:29
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    =============

    Wymień słuchawkę - JK

  • 33. Data: 2019-01-03 00:11:44
    Od: d...@g...com

    Cześć. Czytam Pana posta z 2016. Jak, Pan, sobie z, tym poradził. U mnie to samo.

  • 34. Data: 2019-01-03 00:32:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan d...@g...com napisał:

    > Cześć. Czytam Pana posta z 2016.

    2015.

    > Jak, Pan, sobie z, tym poradził. U mnie to samo.

    Przez cztery lata człowiek możne się po prostu przyzwyczaić.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2019-01-03 21:39:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Przez cztery lata człowiek możne się po prostu przyzwyczaić.

    A widzisz, a ja przeprogramowałem sterownik PLC zarządzający budynkiem i
    byłem przez rok pewien, że mam cacy... aż zrobiła się przerwa
    świąteczno-noworoczna i znów zaśmierdziało. Ot błąd w oprogramowaniu -
    jak firma nie pracuje, to pompy nie chodzą i woda stoi - logiczne
    przecież nie? :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 36. Data: 2019-01-03 21:55:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

> [...]
    > się przerwa świąteczno-noworoczna i znów zaśmierdziało. Ot błąd
    > w oprogramowaniu - jak firma nie pracuje, to pompy nie chodzą

    Tak to bywa z zapluskwionym oprogramowaniem.

    Jarek

    --
    Ów Linek mawiał zawsze, że o ile chodzio pluskwę, to ma ona smak
    korzenny i przypomina gorzkie migdały, których używa się do ciasta,