    From: szwagier <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Sprawa dla elektryka
    Date: Thu, 05 Feb 2009 09:11:53 +0100

    Jest sobie lazienka a w niej ogrzewacz przeplywowy Kaskada OP-18.
    Czasami (gy np nie ma przez jakis czas wody w wodociagu a pozniej
    zostanie wlaczona) zdarza sie ze na kranach pojawia sie prad (wystarczy
    dotknac zeby sie przekonac).
    Caly uklad jest zabezpieczony, zarowno oddzielnym bezpiecznikiem na
    kazda faze jak i zabezpieczeniem roznicowym.

    Niestety, nic nie pomaga.
    Co gorsza, napiecie utrzymuje sie na kranach pomimo:
    a) wylaczenia podgrzewacza "na urzadzeniu"
    b) odlaczenia zasilania podgrzewacza na bezpiecznikach (!!!)
    c) odlaczenia zasilania calego pietra (!!!)

    Serwis twierdzi ze urzadzenie jest sprawne i zadnych przebic nie
    stwierdzono.
    Elektryk mowi ze nie ma przebic z instalacji elektrycznej domu na rury
    wodne, zreszta te sa plastikowe a zreszta przebicie z instalacji byloby
    stale a nie co jakis czas.

    Wiec wg "fachowcow" nic takiego nie ma prawa miec miejsca a ja mam
    zdjecia z gdy neoniak przytkniety do kranu swieci.

    Czy ktos ma jakis pomysl, zanim jakis wiekszy kop definitywnie odbierze
    mi szanse na czytanie grupy?

    Pozdrawiam
    Krzysztof Cieślak