  • 1. Data: 2012-05-22 20:46:35
    Temat: Sprawdzone konstrukcje kotłów - czopuch do góry
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Przeglądam oferty producentów kotłów i szukam takiego, który spełni
    kilka wymagań:

    - czopuch do góry
    - wymiennik pionowy (czyli kocioł raczej z tych wysokich a nie głębokich)
    - wszystkopalny

    Oczywiście wielu lokalnych producentów proponuje dowolne rozwiązanie ale
    jakoś nie zawsze mam zaufanie do "garażowców".

    Jeśli znacie jakieś dobre rozwiązania oferowane przez sprawdzonych
    producentów byłbym wdzięczny za wskazówki w dwóch kategoriach:

    Kategoria 1.
    Kocioł zasypowy, moc około 22kW.

    Kategoria 2.
    Kocioł z podajnikiem tłokowym, moc około 18kW.
    Dodatkowe warunki to: podajnik z boku, szerokość nie więcej niż 130cm.

    Jednym z kotłów jakie zauważyłem jest Defro AKM II - więc może coś
    podobnego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-05-22 22:11:13
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Mam to samo, tylko oprocz tego szukam jeszcze na slimaku aby grzac wode
    latem. Jedyne co w miare mi pasuje do DEFRO AKM. Niestety potrafi sie szybko
    "zasadzic", szczegolnie przy zlym opale - przynajmniej tak gdzies czytalem.

    J.