  • 11. Data: 2012-11-20 09:30:49
    Temat: Re: Sprawność kotła gazowego - jak zmierzyć?
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    news:50ab3f1e$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
    > No to się zapinio po tobie przejedzie jak po bananie.
    > Za mało dokładne, nie nadaje się do laboratorium akredytowanego.

    Jak lubi niech jedzie. Mógłbym mu rachunek błędów przedstawic ale i tak by
    marudził :-)

    b.

  • 12. Data: 2012-11-20 09:32:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    a.pl...

    > A jak z kotłami kondensacyjnymi?

    Najprościej sprawdzić stan licznika gazu i ilość kondensatu. Z tej samej
    ilości gazu powinno powstać jak najwięcej kondensatu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2012-11-20 12:46:58
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On Nov 19, 6:39 pm, "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:
    > Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:50aa49e9$0$1210$65785112@news.neostra
    da.pl...

    > Poczytaj.http://mif.duo.netstrefa.pl/oze_files/II-KG
    _sprawozdanie.pdf
    > Może coś zrozumiesz.

    A co to jest "żeliwo sfero-idealne" (str. 2, op. cit.) ?? Przyznam
    się, że nie mam pojęcia, słyszałem o sferoidalnym, ale o takim, jak w
    poprzednim zdaniu, to nigdy.

    Pozdrawiam, W.

  • 14. Data: 2012-11-20 13:20:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "w2023" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A co to jest "żeliwo sfero-idealne" (str. 2, op. cit.) ?? Przyznam
    >się, że nie mam pojęcia, słyszałem o sferoidalnym, ale o takim, jak w
    >poprzednim zdaniu, to nigdy.

    A nad czym się tu zastanawiać człowieku.
    Proste! Ktoś popełnił błąd przy redagowaniu tekstu. Pierwotnie było sfero-
    idalne a po przesunięciu całości do nowej lini pozostało sfero-idalne.
    Ot i zagadka rozwiązana.

    Marek

  • 15. Data: 2012-11-20 16:47:15
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On Nov 20, 1:20 pm, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > U ytkownik "w2023" <w...@p...fm> napisa w wiadomo
    cinews:8a4c3e31-e695-46a4-944f-7c3d2dd148fa@u9g2000v
    bm.googlegroups.com...

    > A nad czym si tu zastanawia cz owieku.
    > Proste! Kto pope ni b d przy redagowaniu tekstu. Pierwotnie by o sfero-
    > idalne a po przesuni ciu ca o ci do nowej lini pozosta o sfero-idalne.
    > Ot i zagadka rozwi zana.
    >
    > Marek

    Nie, to wskazuje raczej na nieprawidłowe używanie spell-checkera
    (przeczytaj dokładnie, tam po myślniku jest "idealne", a nie "idalne"
    - stąd moje zdziwienie). Pytanie się pojawia, ile jeszcze takich
    kwiatków jest w tekście...

    W.

  • 16. Data: 2012-11-20 21:55:26
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "w2023" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

> [...]
    >(przeczytaj dokładnie, tam po myślniku jest "idealne", a nie "idalne"
    >- stąd moje zdziwienie). Pytanie się pojawia, ile jeszcze takich

    Ano faktycznie.

    Marek