eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
  • Data: 2010-11-02 07:53:23
    Temat: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ponieważ mam w domu wodę z własnej studni, muszę zastosować filtry, stację
    uzdatniania wody itd.
    Nie chodzi tu tylko o zmiękczanie, ale odżelazianie i odmanganianie.

    Czy używacie jakiś tego typu urządzeń, czy możecie się podzielić
    doświadczeniami, na co patrzeć, na co zwrócić uwagę? Jakie urządzenie warto
    kupić a jakiego unikać?

    Pytam bo byłem w paru firmach które dopierają tego typu urządzenia,
    sprzedają te urządzenia i właściwie w każdej firmie mówią co innego, co
    innego doradzają i tylko prześcigają się w doborze urządzeń i windowaniu
    cen. A stwierdzenie "Pana woda jest wyjątkowo trudna do uzdatnienia" to
    standard.

    Czy to faktycznie taki problem? Bo znalazłem na allegro kilka urządzeń które
    podobno wystarczą i wychodzi to znacznie taniej,
    Możecie coś podpowiedzieć?
    Pozdrawiam
    Bartek