eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
  • Data: 2010-11-02 21:08:57
    Temat: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie przekonywano, ze nie ma w zasadzie problemu jesli wiadomo co w
    wodzie siedzi. Tez dowiadywalem sie o system uzdatniania wody i z tego
    co mi powiedzieli problem dzieli sie na 2 zagadnienia:
    1. woda ze znanego zrodla i stabilna (zanieczyszczenia, domieszki
    itp.)
    2. woda z nieznanego zrodla i niestabilna zwiazkowo i
    bakteriologicznie.

    U mnie jest ten drugi problem. Jak rozumiem ty masz do czynienia ze
    zrodlem w ktorym sa zwiazki mineralne o w miare ustabilizowanych
    parametrach. Podobno to tylko kwestia odpowiednio dobranych filtrow.
    Badasz dokladnie wode, okreslasz co chcesz miec na wyjsciu, stawiasz
    odpowiednio "mocne" filtry i masz. Jak to wyglada w realu to niestety
    nie przetrenowalem.

    Pozdrawiam
    KADAR