  • Data: 2010-09-05 13:29:48
    Temat: Stropy, stropy i stropy...
    Od: Gonzo <g...@n...nn> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czytalem duzo w internecie ale nie moge znalesc takich informacji jak mi
    potrzeba wiec moze Wy mi pomozecie.
    Zalezy mi na tym, aby bylo szybko, cena ma drugorzedne znaczenie dlatego
    zastanawiam sie nad stropami prefabrykowanymi. Ale:
    - jak jest z dostepnoscia? Nie chce sytuacji, ze nie ma gdzie kupic tego
    co mam w projekcie.
    - Czy ksztalt domu nie bedzie problemem? (Projekt
    http://www.wybieramydom.pl/projekty_domow/5319-dom-p
    od-modrzewiem-5.html
    martwie sie o "kolko" w rogu salonu)

    Sciany nosne beda z silki 18 lub 24. Jesli nie stropy prefabrykowane to
    jaki inne wybrac?
    Dzieki serdeczne,
    Lukasz