  • 11. Data: 2009-04-07 09:39:15
    Temat: Re: Styropian na elewacji altanki drewnianej
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:17, "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> wrote:

    > Jako wykonawca potwerdzam słowa Tornad'a i HANA ;)

    Jak o wykonawca kleisz styropian na same placki, a nie obwodowo -
    punktowo?
    Gratuluję fachowości! I współczuję Twoim klientom...
    ;-)

    PS: Nie czepiam się HANA tylko klejeniu styropianu na placki jakby
    ktoś jeszcze nie zrozumiał ...

    > Krzemo.. Ty to chyba zawsze musisz miec ostatnie zdanie i oczywiście
    > racje...

    Wyskoczyłeś jak filip z konopii...
    ;-)

  • 12. Data: 2009-04-27 18:39:35
    Od: Staszek <c...@w...pl>

    badałem właśnie kolejne szambo poniedziałek 06 kwiecień 2009 15:45 gdy
    użytkownik PC napisał:

    > Chc? od?wie?y? domek na dzia?ce. Aktualnie jest kryty desk? a plan
    jest
    > taki aby pokry? go styropianem i zrobi? ?adn? elewacj?.
    > Czy mo?na tak zrobi?, ewentualnie jak przygotowa? ?ciany od zewn?trz
    pod
    > styropian aby ich wilgo? nie zjad?a?
    >
    > PC

    Podłączę się do tematu bo akurat przerabiam temat altan.
    Wygrałem za grosze taki domek ze starego ośrodka (taki szkieletowy
    4x4m), dach też drewniany.
    Teraz mam problem. W prawie budowlanym wszędzie piszę, że pozwolenia
    na budowę nie wymaga budowa wolno stojących parterowych budynków
    gospodarczych, wiat i altan do 25m2.

    Czy mój domek "ośrodkowy" podpada pod jakieś z tych określeń? Kto to
    określa czy to jest altana czy budynek gospodarczy czy też domek
    letniskowy (na który pewnie trzeba uzyskać już pozwolenie na budowę).

    Czy niepotrzebnie sieję ferment i przyjąć iż jest to altana i koniec!?

    --
    ---------
    Staszek