  • 1. Data: 2009-10-11 22:20:27
    Temat: Sumka Mariusz - uwaga oszust !
    Od: Kwiatek <z...@w...pl>

    Przestrzegam przed oszustem z firmy Sumka Ogrody z Warszawy. Pan
    Mariusz Sumka zrobił mi podjazd z kostki betonowej poniżej wszystkich
    standardów - nierówno i długo po ustalonym terminie. Teraz wszystko
    trzeba poprawiać. Pisze ku przestrodze - http://www.sumkaogrody.com.pl

  • 2. Data: 2009-10-12 10:18:12
    Temat: Re: Sumka Mariusz - uwaga oszust !
    Od: "Marcin D" <j...@N...gazeta.pl>

    Nie rozstrzygając o tym kto ma rację, ty czy pan S, pragnąłbym zauważyć, ze
    skoro obwiniasz kogos wymienionego z imienia, nazwiska i adresu, to
    przyzwoitość nakazuje samemu tez się w podobny sposób przedstawic. Inaczej
    będzie to tylko obrabianie komus d... za jego plecami czyli rzecz mało
    chwalebna.

  • 3. Data: 2009-10-12 18:54:31
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Marcin D" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Inaczej (...)
    > będzie to tylko obrabianie komus d... za jego plecami czyli rzecz mało
    > chwalebna.

    ... i karalna.

  • 4. Data: 2009-11-07 14:45:04
    Od: Janicki1971 <s...@w...pl>

    On 12 Paź, 19:54, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin D" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomościnews:hauvp3$a02$1@inews.gazeta.pl...

    > ... i karalna.

    Uwaga!
    Jeżeli na tym forum jest rozmowa o Panu Mariuszu S. który wykonuje
    ogrody, zajmuje się brukarstwem itd. to uważajcie na tego człowieka.
    Jest to oszust straszny.
    Miał wykonać u mnie ogród.
    Wzioł zaliczke i prace rozpoczeły się. Jego pracownicy to ludzie z
    łapanki. Ludzie nie zarejstrowani którzy pierwszy raz pracowali przy
    ogrodach.
    Prace miały odbywać się przez 2 tyg. a po 2 miesiącach Pan Mariusz S.
    z firmy (www.sumkaOgrody.pl) wycofał się z prac pozostawiając wszystko
    w trakcie budowy.
    Pieniadze brał za każdy materiał który przywiózł mi na ogród. Okazało
    się ze musiałem rozbierać całą kostke bo zapadła się. Okazało się ze
    Pan Mariusz S. z firmy Sumka Ogrody oszukał mnie na materiałach.
    MAteriały nie były tej jakości za ktore zapłaciłem.
    Uważajcie na tego człowieka. To oszust naprawde!

  • 5. Data: 2009-11-08 12:26:26
    Od: Janicki1971 <s...@w...pl>

    On 7 Lis, 15:45, Janicki1971 <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > MAteriały nie były tej jakości za ktore zapłaciłem.
    > Uważajcie na tego człowieka. To oszust naprawde!

    Uwaga. Pan z firmy Sumka Ogrody dowiedziałem się że nie ma nic
    wspólnego z budową ogrodów. Jest osobą która dopiero zaczyna i dlatego
    mu nic nie wychodzi. Nie ma doświadczenia w branży.
    Na jego stronie internetowej są zamieszczone zdjęcia ogrodów których
    to nie on wykonywał.
    Np. na jego stronie internetowej www. sumka ogrody . pl jest zdjęcie
    ściągnięte ze strony amerykańskiej http://www.fotolia.com/id/2969417.
    Nie wiem czy to zdjęcie Pan S. ukradł czy kupił ale napewno nie jest
    to ogród który wykonał sam. Teraz już oficjalnie mozna powiedzieć że
    Pan Mariusz S. z firmy Sumka Ogrody jest oszustem bo umieszczając
    zdjęcia których nie jest autorem to jest oszukiwanie klienta.

    Jeżeli jesteś kolejną osoba którą ten człowiek oszukał to napisz na
    tym forum to.
    http://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/browse_
    thread/thread/f6ae7ca3a2aee26e/201393796adc83aa?lnk=
    raot