    From: Janicki1971 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Sumka Mariusz - uwaga oszust !
    Date: Sat, 7 Nov 2009 06:45:04 -0800 (PST)

    wiadomościnews:hauvp3$a02$1@inews.gazeta.pl...

    > ... i karalna.

    Uwaga!
    Jeżeli na tym forum jest rozmowa o Panu Mariuszu S. który wykonuje
    ogrody, zajmuje się brukarstwem itd. to uważajcie na tego człowieka.
    Jest to oszust straszny.
    Miał wykonać u mnie ogród.
    Wzioł zaliczke i prace rozpoczeły się. Jego pracownicy to ludzie z
    łapanki. Ludzie nie zarejstrowani którzy pierwszy raz pracowali przy
    ogrodach.
    Prace miały odbywać się przez 2 tyg. a po 2 miesiącach Pan Mariusz S.
    z firmy (www.sumkaOgrody.pl) wycofał się z prac pozostawiając wszystko
    w trakcie budowy.
    Pieniadze brał za każdy materiał który przywiózł mi na ogród. Okazało
    się ze musiałem rozbierać całą kostke bo zapadła się. Okazało się ze
    Pan Mariusz S. z firmy Sumka Ogrody oszukał mnie na materiałach.
    MAteriały nie były tej jakości za ktore zapłaciłem.
    Uważajcie na tego człowieka. To oszust naprawde!