    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Świat się przewraca!
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Sat, 1 Feb 2014 18:39:25 +0100

    Na wsi chleba nie ma!

    W tv wieści z lubelskiego na temat wsi odciętych od świata przez śnieg.
    Ludzie do kamery narzekają: "Nie ma chleba, mąki, mleka..."
    Ja rozumiem w mieście taką sytuację w razie klęski, ale na wsi??? Mąki,
    mleka, chleba, mięsa nie ma??? Co to są za wsie? Co to za ludzie? Do czego
    to wszystko prowadzi, skoro już na wsi, gdy śnieg trochę zasypie, to zaraz
    chleba brakuje???
    I co gorsza wszyscy z założonymi rękami zgodnie czekają, aż im się drogi
    odśnieży, narzekając równocześnie, ze "karetka przecież nie dojedzie, ktoś
    umrzeć może"...

    Mieszkałam kiedyś na takiej wsi. Kilka razy tak zasypało jedyną drogę do
    miasta, że nawet drogowskazów nie byo widać. Ludzie nie czekając długo
    wzięli łopaty, traktory, porobili prowizoryczne pługi śnieżne i drogę
    wspólnie ręcznie i dwukonnie odkopali...

    Świat się przewraca!
    --
    XL
    "Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein