  • 1. Data: 2009-12-22 15:43:02
    Temat: Święta! :-)
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka! :-)
    No, to Milusińscy Grupowicze Ogrodowi:

    Radosnych, Spokojnych i Zdrowych Świąt
    życzy Wam Jarek Siedlecki

  • 2. Data: 2009-12-22 16:31:22
    Temat: Re: Święta! :-)
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgqmh7$jds$1@news.vectranet.pl...
    > Hejka! :-)
    > No, to Milusińscy Grupowicze Ogrodowi:
    >
    > Radosnych, Spokojnych i Zdrowych Świąt
    > życzy Wam Jarek Siedlecki

    Ode mnie również wesołych i zdrowych Świąt oraz samych sukcesów w Nowym 2010
    Roku.

    Krycha.

  • 3. Data: 2009-12-22 17:04:04
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Krycha pisze:
    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ode mnie również wesołych i zdrowych Świąt oraz samych sukcesów w Nowym
    > 2010 Roku.
    >
    > Krycha.

    Radosnych Świąt a na 2010 rok dużo radości i miłości,
    rarytasów do ogrodów, sprzyjającej pogody i klęski urodzaju

    Barbara

  • 4. Data: 2009-12-22 17:38:24
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    A ja potrójnie bo od: Dziadek mróz, Dziadek Mikołaj i od siebie Dziadek
    Henryk życzę Wam spokojnych, zdrowych, wesolych Świąt i spełnienia marzeń
    w Nowym Roku.
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 5. Data: 2009-12-22 17:46:47
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Dziadek" <v...@l...pl> wrote in message
    > A ja potrójnie bo od: Dziadek mróz, Dziadek Mikołaj i od siebie Dziadek
    > Henryk życzę Wam spokojnych, zdrowych, wesolych Świąt i spełnienia marzeń
> [...]

    Dołączam się w pełnym wymiarze!

    Eugeniusz Mikulski hr. Sas vel Panslavista - Jerzy Dąbrowski

  • 6. Data: 2009-12-22 18:19:34
    Temat: Re: ?więta! :-)
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał
    >A ja potrójnie bo od: Dziadek mróz, Dziadek Mikołaj i od siebie Dziadek
    >Henryk życzę Wam spokojnych, zdrowych, wesolych ?wi?t i spełnienia marzeń
    > w Nowym Roku.

    Ciekawe co ma widofilmowanie z życzeniami, i to jeszcze life?

    A poza tym wesołych i dobrego
    --
    pozdrowionka
    barbakan

  • 7. Data: 2009-12-22 18:36:06
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dirko" napisał:
    > No, to Milusińscy Grupowicze Ogrodowi:
    > Radosnych, Spokojnych i Zdrowych Świąt

    Dołączając się życzę:
    Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy 2010 Rok obdaruje
    pomyślnością, szczęściem, nowymi roślinkami i brakiem kretów ;-).
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie marzenia.

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 8. Data: 2009-12-22 19:14:59
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hgr2jd$f51$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): barbakan z adresu <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciekawe co ma widofilmowanie z życzeniami, i to jeszcze life?
    >
    > A poza tym wesołych i dobrego

    Nie mam zielonego pojęcia skąd taki adres niby mój się wyświetla. Mam owszem
    3 adresy ale od lat wygląda on tak: d...@p...onet.pl
    i z takiego powinienem był napisać. Gdzieś coś się pokićkało.
    Wideofilmowaniem owszem, jak wiecie, się zajmuję realizując wiele , czasem
    ciekawych, filmów o tematyce ogrodniczej.
    No ale życzenia są ode mnie - jak pisałem , od Dziadka a nie od żadnej firmy
    :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 9. Data: 2009-12-22 19:18:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 19:19:34 +0100, barbakan napisał(a):

    > Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał
    >
    > Ciekawe co ma widofilmowanie z życzeniami, i to jeszcze life?
    >
    > A poza tym wesołych i dobrego

    Na pierdoły słów Ci nie szkoda, a te życzenia to takie "raczej byle".
    //tylko kopiuję bezstyl
    --
    Wszystkim kochającym ogrody życzę wielu szczęśliwych dni w nich spędzonych
    wraz z bliskimi. Niech Wasze ogrody cieszą Wasze oczy i serca, a wszelkie

  • 10. Data: 2009-12-22 20:17:41
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

    > Na pierdoły słów Ci nie szkoda, a te życzenia to takie "raczej byle".
    > //tylko kopiuję bezstyl
    > --
    Tu masz rację.

    Zatem,
    niech te Święta nie będą zielone, bo Święta powinny być białe.
    Niech nie będą za ciepłe, bo Święta powinny być mroźne.
    A ten Nowy Rok niech przyniesie tyle nowego i niespodziewanego,
    żeby naprawdę był Nowy.

    I tego Wam Wszystkim Życzę
    --
    barbakan