  • 1. Data: 2009-12-15 20:17:59
    Temat: Ostrzeżenie przed mrozem!
    Od: XL <i...@g...pl>

    W Pogodynce poważnie ostrzegają przed mrozami, które mają właśnie nastąpić
    już za dwa dni. Temperatura w Polsce spadnie do około...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    -10 st C!!!!

    :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    --

    Ikselka.

  • 2. Data: 2009-12-15 21:51:21
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed mrozem!
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    XL wrote:
    > W Pogodynce poważnie ostrzegają przed mrozami, które mają właśnie
    > nastąpić już za dwa dni. Temperatura w Polsce spadnie do około...
    > -10 st C!!!!
    >
    > :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    nie kantuj:) mówili o -20.

    moon

  • 3. Data: 2009-12-15 22:10:17
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Moon pisze:

    > nie kantuj:) mówili o -20.

    -10 już zresztą było w Z.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2009-12-15 22:14:36
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > nie kantuj:) mówili o -20.
    >
    > moon

    -15°C

  • 5. Data: 2009-12-15 22:37:30
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Prawusek wrote:
    > "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > -15°C

    zgódźmy się na -17,5C ?

    moon

  • 6. Data: 2009-12-15 23:25:42
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Moon wrote:

    > zgódźmy się na -17,5C ?

    W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 7. Data: 2009-12-15 23:35:19
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Michal Misiurewicz wrote:

    > W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

    o matko, zamarznie mi depilator!

    moon

  • 8. Data: 2009-12-15 23:42:26
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > o matko, zamarznie mi depilator!
    >
    > moon

    Przestań się wygalać - to też ochrona przed zimnem.

  • 9. Data: 2009-12-16 12:09:16
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    com...

    > W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

    Hejka. He, he a ja dopiero przedwczoraj okopczykowałem róże ziemią z
    naszej szklarenki. :-)
    Pozdrawiam tajmingowo Ja...cki
    PS Piszecie takie głupoty, że aż mi się przypomniał wierszyk z podstawówki:
    "ja się zimy nie boje, bo mam w d.... naboje." Pofatygowałem się ;-) i
    znalazłem wersję oryginalną:

    Wszystkie drzewa w dąbrowie
    pogubiły listowie,
    pogubiły żołędzie,
    bo niedługo mróz będzie!

    Powiedz, powiedz, wiewióreczko,
    co dasz w zimie swym dziateczkom?
    Powiedz, powiedz, wiewióreczko,
    co dziateczkom dasz?

    WIEWIÓRKA I: (śpiewa, skacząc po gałęziach)
    Ja się zimy nie boję,
    bo mam w dziupli pokoje,
    bo mam w dziupli spiżarnię,
    wszystkie dzieci nakarmię!
    Temu, temu po orzeszku,
    bo orzeszków pełno w mieszku,
    temu, temu po orzeszku,
    po orzeszku dam!

  • 10. Data: 2009-12-17 01:16:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 22:51:21 +0100, Moon napisał(a):

    > nie kantuj:) mówili o -20.
    >
    > moon

    To później ma być - wtedy ogłoszą stan wyjątkowy, a rząd się ewakuuje na
    Madagaskar :-)
    --

    Ikselka.