  • 1. Data: 2014-04-07 17:18:09
    Temat: Systemy nawadniania i złączki
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    Może ktoś przerabiał u siebie. Wykonuje system nawadniania na PE32 i
    zastanawiam się czy łączenia złączkami wciskanymi będzie miało podobną
    wytrzymałość od złączek skręcanych ? Czy od razu sobie wciskane odpuścić ?

  • 2. Data: 2014-04-07 21:48:10
    Temat: Re: Systemy nawadniania i złączki
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 17:18:09 UTC+2 użytkownik RafalskiW napisał:
    > Może ktoś przerabiał u siebie. Wykonuje system nawadniania na PE32 i
    > zastanawiam się czy łączenia złączkami wciskanymi będzie miało podobną
    > wytrzymałość od złączek skręcanych ? Czy od razu sobie wciskane odpuścić ?

    Wciskane sa stosowane przez niektore wodociagi. Bardzo wytrzymale.
    Ale ja osobiscie nigdy ich nie widzialem w zadnej hurtowni czy sklepie -
    one chyba sa drozsze od skrecanych ??
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-04-08 07:53:52
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    W dniu 2014-04-07 21:48, Adam pisze:

    > Wciskane sa stosowane przez niektore wodociagi. Bardzo wytrzymale.
    > Ale ja osobiscie nigdy ich nie widzialem w zadnej hurtowni czy sklepie -
    > one chyba sa drozsze od skrecanych ??
    > pozdr.

    Właśnie są tańsze i dlatego chciałem je zastosować. Spróbuję jeden
    odcinek wykonać na wcisk, jak zacznie kapać to po prostu wymienię złącza
    na skręcane.
    R.