  • 821. Data: 2021-07-23 18:26:42
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.07.2021 o 13:30, quent pisze:

    > Zapomniałeś dodać jeszcze tych co nie chcą po prostu w tym cyrku
    > uczestniczyć. Cyrku z powodu wyolbrzymiania śmiertelności owego wirusa,
    > która jest na poziomie żałośnie niskim w kontekście paniki jaką się
    > sieje co i rusz.

    Jesteś foliarzem. Tak samo jak rok czy pół roku temu byłeś foliarzem
    mówiąc, że wprowadzą przymus szczepień i paszporty kowidowe - teraz już
    płaskoekranowcy o tym zapomnieli i będą ci wypominać kolejne rzeczy o
    których mówisz, a które jeszcze się nie potwierdziły. Ale spokojnie - za
    kilka miesięcy się potwierdzą, a płaskoekranowcy o tym zapomną, a śmiać
    się będą z kolejnych rzeczy które widzisz. Tego nie zmienisz- oni chcą
    totalnej kontroli nad ich życiem i to też dostaną. My możemy jedynie się
    zastanowić jak się możemy przed tym uchronić - a jestem pewny że możemy.
    W Grecji ponoć mają strajkować dostawcy i nie dowozić towarów/paliwa. To
    może przynieść skutek. W UK nie muszą strajkować - i tak brakuje
    kierowców - już nie odbierają śmieci na czas i są miejscami braki w
    zatowarowaniu. Ale to w większości dzięki polityce brexitowej, choć są
    firmy, w których na 20 osób pracują 3, bo wszyscy zaszczepieni zostali
    przetestowani pozytywnie.
    W większości krajów jutro będą protesty - na który czuję obowiązek się
    wybrać (mimo że uważam, że lokalnie nadal będzie mało osób, w Londynie
    pewnie milion się zbierze, w moim miasteczku pewnie niewiele- ale jak ja
    się nie pojawię, to będą (wraz z dziećmi) 4 osoby mniej).

    Lukasz

  • 822. Data: 2021-07-26 20:55:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Jul 2021 14:32:41 +0200, w <sdboh9$i7o$2@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Chyba dla producentów szczepionek.
    >
    > Jakoś tak się dziwnie składa, że liderami ostatnich zakażeń są
    > przodownicy szczepień w europie.

    Tylko, że łagodnie przechorowują, nie trzeba hospitalizować, a umieralność
    niziutka.
    Ale szkoda czasu na szura.

  • 823. Data: 2021-07-26 20:56:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Jul 2021 14:30:14 +0200, w <sdbocm$i7o$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    > uczestniczyć. Cyrku z powodu wyolbrzymiania śmiertelności owego wirusa,
    > która jest na poziomie żałośnie niskim w kontekście paniki jaką się

    Chodzi o konieczność hospitalizacji i zajmowanie łóżek pacjentom potrzebującym
    tych łóżek.
    Szur to jednak głupi był i będzie.

  • 824. Data: 2021-07-27 08:03:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.07.2021 o 19:56, r...@k...pl pisze:

    > Chodzi o konieczność hospitalizacji i zajmowanie łóżek pacjentom potrzebującym
    > tych łóżek.
    > Szur to jednak głupi był i będzie.

    jeśli poniższe to prawda, to nie tylko szczepionka, ale i pandemia
    pomogła nam w walce z chorobami. Pięknie ochroniliśmy służbę zdrowia,
    która jak widać była przeciążona (we wcześniejszych latach, nie w
    trakcie śmiercionośnej pandemii):

    https://zapodaj.net/7b635ad16262f.jpg.html

  • 825. Data: 2021-07-27 10:13:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 Jul 2021 07:03:57 +0100, w <sdo7ke$9t3$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > pomogła nam w walce z chorobami. Pięknie ochroniliśmy służbę zdrowia,
    > która jak widać była przeciążona (we wcześniejszych latach, nie w

    Bo część szpitali była wyłączona ze względu na covid?
    Szur to jednak głupi był i będzie.

  • 826. Data: 2021-07-27 18:48:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.07.2021 o 09:13, r...@k...pl pisze:

    > Bo część szpitali była wyłączona ze względu na covid?
    > Szur to jednak głupi był i będzie.

    Płaskoekranowcy to jednak idioci z krótką pamięcią i już zapomnieli, że
    wmawiano im, że szpitale są przepełnione, tymczasem okazuje się, że
    miały mniejsze obłożenie niż w poprzednich latach.

  • 827. Data: 2021-07-29 15:30:14
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.07.2021 o 20:55, r...@k...pl pisze:

    > Tylko, że łagodnie przechorowują, nie trzeba hospitalizować, a umieralność
    > niziutka.
    > Ale szkoda czasu na szura.

    Że niby przez szczepionki?
    A może kolejne mutacje są mniej zjadliwe?
    Nieeeee na pewno nie! ;-)

  • 828. Data: 2021-07-29 15:33:24
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 23.07.2021 o 18:26, ddddddddddddd pisze:
    > oni chcą
    > totalnej kontroli

    To jest właśnie ten faszyzm, który rozlewa się obecnie po świecie.
    Poziom zidiocenia i zmanipulowania ludzkich głów jest ogromny!
    Cenzura, bezrefleksyjność, agresja.
    Szkoda mi moich dzieci :-(

  • 829. Data: 2021-07-29 15:34:44
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 27.07.2021 o 18:48, ddddddddddddd pisze:
    > miały mniejsze obłożenie niż w poprzednich latach.

    Dokładnie tak!
    To procedury rządowe sparaliżowały służbę zdrowia.

  • 830. Data: 2021-07-29 19:08:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-07-27 o 18:48, ddddddddddddd pisze:

    > tymczasem okazuje się, że
    > miały mniejsze obłożenie niż w poprzednich latach.

    Nie odróżniasz wartości średnią od wartości chwilowej.