  • 831. Data: 2021-07-29 19:18:31
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-06-22 o 21:14, FEniks pisze:

    > Oczywiście, brzmi strasznie, jeśli informację przedstawi się w ten
    > sposób. Trochę lepiej, jeśli podamy w liczbach, że chodzi o 125
    > przypadków ogółem zakażonych dzisiaj w Izraelu, z czego co 3
    > zaszczepiony, czyli ok. 40 osób.
    >
    > NB nikt nie obiecuje, że szczepienie chroni w 100% przed zachorowaniem,
    > tylko przed ciężkim przebiegiem.

    Zgon po szczepieniu to lekki przebieg?
    W kręgu kilkudziesięciu znajomych 2 przypadki udaru.

  • 832. Data: 2021-07-29 23:22:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-29 o 19:18, t-1 pisze:

    > Zgon po szczepieniu to lekki przebieg?
    > W kręgu kilkudziesięciu znajomych 2 przypadki udaru.

    Wśród moich znajomych oraz rodziny (jakby policzył to będzie kilka
    tysięcy ludzi) niezaszczepione są tylko jednostki. Pomimo, że prawie
    wszyscy są zaszczepieni nie było ani jednego przypadku udaru czy też
    powikłań poszczepiennych. Był jeden przypadek śmiertelny osoby, która
    była chora na covid i miała kwarantannę domową. Pomimo tego człowiek ten
    dokonał samowolki i pojechał się zaszczepić. Po 2 dniach od szczepienia
    zmarł. Na ile szczepionka przyczyniła się do jego śmierci, a ile sam
    covid? Liczył chyba, że szczepionka pozwoli mu przezwyciężyć covid. Do
    tego jeszcze naraził na zakażenie personel i ludzi, którzy się
    szczepili. Ile osób zaraził w trakcie szczepienia? Ile z tych osób
    zmarło na covid i miało przypisane, że zmarły po szczepieniu? Ile z tych
    osób chorowało ciężko, dostało zakrzepicy czy też udaru? To, że zostały
    zakażone przed jednego durnia, który pomimo kwarantanny i choroby
    poszedł na szczepienie nie oznacza, że u tych osób wystąpił NOP. Po
    prostu w trakcie szczepienia zostały zakażone covidem przez durnia,
    który pojechał na szczepienie i poświadczył nieprawdę w ankiecie.

    Ile znasz takich przykładów? Ja znam jeden. Niestety nie wiem czy kogoś
    zaraził i jak chorowały te osoby, które ewentualnie zostały przez niego
    zakażone. Ale prawdopodobieństwo, że kogoś zakaził na szczepieniach jest
    bardzo duże.

    Wśród grona moich znajomych i rodziny, zdarzyło się kilkanaście zgonów
    na skutek przebiegu covid. Były to prawie tylko osoby niezaszczepione.
    Tylko jedna, zmarła osoba była po pierwszej dawce szczepionki, którą
    przyjęła miesiąc wcześniej.

  • 833. Data: 2021-07-30 00:42:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 23:22:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Wśród moich znajomych oraz rodziny (jakby policzył to będzie kilka tysięcy ludzi
    Z wodnym chlebem była jazda ale teraz dojebales do pieca. A może ty ich uważasz za
    znajomych a oni o tym nie wiedzą.

  • 834. Data: 2021-07-30 06:49:41
    Temat: Re: Szczepiliście się już? zenek ujada!
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-30 o 00:42, K A N A L I A Zenek Kapelinder pisze:

    > Z wodnym chlebem była jazda ale teraz dojebales do pieca. A może ty ich uważasz za
    znajomych a oni o tym nie wiedzą.

    zenusiu, ofiaro curtis interruptus psiej orgietki.

    masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

    --
    Runt

  • 835. Data: 2021-07-30 09:01:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.07.2021 o 19:08, t-1 pisze:

    > Nie odróżniasz wartości średnią od wartości chwilowej.

    Mam u siebie szpital Covidowy - nigdy nie było tam tłoku. Co z tego, że
    bywały zajęte wszystkie łóżka skoro tych łóżek jest sporo mniej niż
    normalnie w nim!

  • 836. Data: 2021-07-30 11:27:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-07-29 o 23:22, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > na skutek przebiegu covid. Były to prawie tylko osoby niezaszczepione.
    > Tylko jedna, zmarła osoba była po pierwszej dawce szczepionki, którą

    Czyli wyznajesz zasadę: wyskoczył z okna - zmarł na covid
    Dostał udaru po injekcji - zmarł bo miał odciski.

    Według statystyk sprzed akcji szczepień zachorowało w Polsce w ciągu
    roku ok. 2,5 mln. ludzi z których 70tys. zmarło.

    Czyli dziewięćdziesiąt kilka % pozostało zdrowych a z chorych zmarło ok.
    2% Czy nie odpowiada to deklarowanej skuteczności szczepionek?

    Przeczytaj karty produktu, gdzie są wymienione możliwe skutki.
    To po prostu gra w rosyjską ruletkę, zamieniająca niebezpieczeństwo
    zejścia na covid na groźne NOPy.

    No ale biznes musi się kręcić.

  • 837. Data: 2021-07-30 12:09:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 11:27, t-1 pisze:

    > Czyli wyznajesz zasadę:  wyskoczył z okna - zmarł na covid
    > Dostał udaru po injekcji - zmarł bo miał odciski.

    Nie, to właśnie sceptycy i antyszczepionkowcy wyznają zasadę, że jak
    ktoś choruje od kilkunastu lat na przewlekłą chorobę np. cukrzycę czy
    nadciśnienie to jak przyjmie szczepionkę to te choroby będą skutkiem tej
    szczepionki.

    Wiesz co to jest NOP?

    To jest każdy rodzaj reakcji po szczepieniu - nawet ten, który z tym
    szczepieniem nie ma nic wspólnego. Nawet jak osoba złamie nogę wracając
    ze szczepienia to to złamanie może zgłosić jako NOP i takie zgłoszenie
    będzie traktowane jako NOP.

> [...]
    >
    > Czyli dziewięćdziesiąt kilka % pozostało zdrowych a z chorych zmarło
    > ok. 2%   Czy nie odpowiada to deklarowanej skuteczności szczepionek?

    Widziałeś jaki był przyrost zachorowań na covid oraz przyrost przypadków
    śmiertelnych? Dobrze ponad 20 tys. ludzi dziennie zapadało na covid i
    kilkaset umierało, pomimo, że restrykcje były bardziej zaostrzone niż
    dzisiaj i wiele branż siedziało na d.... w domu.

    Od chwili, kiedy zaczęto szczepić nastąpił znaczny spadek zachorowań, a
    obecnie zgony z powodu covid można liczyć na palcach jednej ręki.

    Zaraz krzykniesz, że rząd manipuluje danymi. Zanim pojawiły się
    szczepionki, zmarły mi w rodzinie 3 osoby na covid. W tym czasie
    oficjalnie podawano statystyki, że codziennie umierało na covid kilkaset
    osób. Przy czym sceptycy covidowi pisali w internecie, że te statystyki
    są nieprawdziwe, bo rzekomo służba zdrowia dostaje kasę jak wpisze jako
    przyczynę śmierci covid. Ponoć z tego powodu wpisywano każdemu kto zmarł
    jako przyczynę covid. Wiesz ile osób zmarłych z rodziny, miało wpisane
    jako przyczyna covid? Ani jedna. Jak więc łatwo się domyślić statystyki
    śmiertelności na covid były zaniżane. Czyli dokładnie odwrotnie niż
    twierdzili sceptycy.

    > Przeczytaj karty produktu, gdzie są wymienione możliwe skutki.
    > To po prostu gra w rosyjską ruletkę, zamieniająca niebezpieczeństwo
    > zejścia na covid na groźne NOPy.

    Bzdury piszesz. Każdy bezwzględnie lek posiada ulotkę, na której są
    opisane wszelkie możliwe reakcje jakie mogą się pojawić po zażyciu
    danego leku,

    W reklamach leków w TV czy radio także pojawiają się ostrzeżenia, a mimo
    to wiele osób te leki zażywa i żyje wiele lat łykając te leki.Jest to
    raczej tzw. dupochron dla producenta. Każdy lek czy szczepionkę należy
    rozpatrywać jako kompromis i bilans zysków i strat. W przypadku tych
    szczepionek straty są znikome, a zyski ogromne, co już da się zauważyć
    po statystykach zachorowań i śmiertelności.

  • 838. Data: 2021-07-30 12:16:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.07.2021 o 22:22, Uzytkownik pisze:

    > Wśród grona moich znajomych i rodziny, zdarzyło się kilkanaście zgonów
    > na skutek przebiegu covid.

    a ja nie znam nikogo, kto umarłby na covid, znam za to osobę z wpisanym
    covid mimo innej przyczyny, no i kilka osób które przeszły to ciężej niż
    standardową grypę. Znam też dwie osoby z zakrzepami po szczypaniu,
    pierwsza: znaczne pogorszenie wzroku, niedowład jednej ręki i nogi; nie
    wiąże tego ze szczepieniem tylko wystąpiło to nagle po zmianie okularów.
    Druga: pogorszenie wzroku po 2 dawce, dalszych informacji nie mam, bo
    nie wraca do pracy.

    > Były to prawie tylko osoby niezaszczepione

    czyli można dać spokojnie umrzeć na covid niezaszczepionym, bo jak widać
    ci zaszczepieni są chronieni

    Lukasz

  • 839. Data: 2021-07-30 12:27:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.07.2021 o 14:33, quent pisze:

    > To jest właśnie ten faszyzm, który rozlewa się obecnie po świecie.
    > Poziom zidiocenia i zmanipulowania ludzkich głów jest ogromny!
    > Cenzura, bezrefleksyjność, agresja.
    > Szkoda mi moich dzieci :-(

    mi też szkoda :( dlatego robię co mogę żeby ich z tego uwolnić - myślę
    że jeszcze może się to udać, ale oni już nie będą mieli szans się z tego
    uwolnić bez wcześniejszej pomocy.
    Już mam znajomych, którzy posłusznie przyjmują szczepionki nie wierząc w
    ich przydatność/konieczność, ale są tak uzależnieni od państwa, że już
    się nie mogą sprzeciwić... Jak to mówią - "jakoś my i nasze dzieci
    musimy w tym żyć". Muszą, bo dostają (tu w UK) część pieniędzy od
    państwa (bez której byłoby im bardzo ciężko), bo dom mają kupiony na
    spółkę z państwem itp. Sorry, dla mnie wolność jest ważniejsza i się na
    to nie zgodzę - chociaż wiem, że prawdopodobnie będę musiał się z tego
    powodu przeprowadzić.

  • 840. Data: 2021-07-30 14:58:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 12:16, ddddddddddddd pisze:

    > czyli można dać spokojnie umrzeć na covid niezaszczepionym, bo jak
    > widać ci zaszczepieni są chronieni

    Po pierwsze stanowcza większość tych osób zmarła w zeszłym roku, kiedy
    jeszcze nie było szczepionek.

    Po drugie ci co zmarli w tym roku, albo nie zdążyli się zaszczepić, albo
    też bali się zaszczepić.

    Po trzecie nie pisz bzdur, bo zarówno ci zaszczepieni jak i
    niezaszczepieni mają takie same prawa i taki sam dostęp do leczenia.
    Jeżeli chodzi o jakość tego leczenia i zaangażowanie to chyba nie do
    mnie to pytanie powinieneś skierować. Zadawaj je tym, którzy o tym decydują.

    Chcesz to się nie szczep i drżyj w niepewności.

    Ja chorowałem na covid, a pomimo to się zaszczepiłem. Nic mi nie
    wyrosło, nie dostałem udaru od szczepionki i czuję się dobrze.

    Obecnie żyję tak, jakby covid dla mnie nie istniał. Wchodząc do sklepu
    nie zakładam maseczki i wali mnie to czy ktoś ją zakłada czy też nie.