  • 1. Data: 2010-06-06 09:34:26
    Temat: Szukacie poręcznej pompki do wody?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Polecam - ma gwintowany otwór ssący, czyli można nakręcić ją na rurę
    abisynki, albo dołączyć wąż z koszem ssawnym i pompować ze studni lub nawet
    stawu. Mała moc nie wymaga grubych kabli do zasilania, widziałem normalny
    dom, gdzie wodę pobierano wodę załączając włącznikiem na ścianie i za chwilę
    z kranu woda ze studni płynęła do zlewozmywaka.

  • 2. Data: 2010-06-06 09:37:00
    Temat: Re: Szukacie poręcznej pompki do wody?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > normalny dom, gdzie wodę pobierano wodę załączając włącznikiem na ścianie
    > i za chwilę z kranu woda ze studni płynęła do zlewozmywaka.

    Nie zarzuciłem linka:
    http://www.allegro.pl/item1053535595_pompa_do_wody_w
    odna_wirnikowa_500w_fv_gw.html

    Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
    do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w
    bagażniku.

  • 3. Data: 2010-06-06 09:43:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 11:37:00 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
    >
    > Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
    > do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

    Dzięki, przyda się.

  • 4. Data: 2010-06-06 13:37:26
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Panslavista pisze:
> [...]
    >
    > Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
    > do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

    A tak naprawdę to o co chodzi?
    Takich pomp są setki, dostępne w sklepach, na Allegro,
    w internecie.Mniejsze i większe, firmowe i niefirmowe.
    Czyżby spam?
    Zatapialne
    http://www.allegro.pl/item1053008122_pompa_pompy_do_
    wody_brudnej_czystej_szambo_swp_300.html
    http://www.allegro.pl/item1065399630_pompa_wody_brud
    nej_czystej_asgatec_ts_400_nv_gw.html
    http://www.allegro.pl/item1068350165_pompa_pompy_do_
    wody_brudnej_czystej_szambo_rq_400.html
    http://www.allegro.pl/item1054418407_super_pompa_dra
    in_5000_do_czystej_wody.html
    I inne
    http://www.allegro.pl/item1065967367_pompa_do_wody_k
    inzo_3600l_godz_gwarancja_24_mie.html
    http://www.allegro.pl/item1062861834_nowa_ogrodowa_p
    ompa_do_wody_1000w.html
    http://www.allegro.pl/item1066567789_hydrofor_pompa_
    wody_samozasysajaca_600w_gwarancja.html
    Setki różnych pomp.
    W Castoramie niektóre można pomacać i obejrzeć z bliska.
    Nudzisz się?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-06 20:34:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nudzisz się?

    Panslavista i nuda? Eeee, nieeeee....

    Choć swoją drogą... na psy facet schodzi. W czasach świetności, poruszając
    temat "poręcznej pompki do wody" raczej nie zszedłby poniżej samobieżnej
    motopompy spalinowej, potrafiącej w parę godzin wyssać średniej wielkości
    staw wraz z rybami, szuwarami i przybrzeżnymi wędkarzami odsypiającymi
    zakrapianą nockę przy kiju.

    Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

    http://allegro.pl/item1063151458.html

    J.

  • 6. Data: 2010-06-06 23:39:35
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > zakrapianą nockę przy kiju.
    >
    > Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

    Też zauważyłem że to jakiś przebieraniec a nie mieszkaniec Panslavi. On i pompka
    za 140 złotych. Tak samo jest prawdopodobne jak spotkanie murzyna albinosa. To
    oszust i przebieraniec a nie Panslavista. Ten lin co dałeś to tak. Panslavista i
    pompka za 140 złotych, ubawiłem się.

  • 7. Data: 2010-06-07 03:33:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
    > do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

    W wyposażeniu przejściówka z gwintu na wąż elastyczny (ssawny - zbrojony)
    oraz kosz ssawny z zaworem zwrotnym.

  • 8. Data: 2010-06-07 03:39:30
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Panslavista pisze:
> [...]
    wody_samozasysajaca_600w_gwarancja.html
    Setki różnych pomp.
    W Castoramie niektóre można pomacać i obejrzeć z bliska.

    Hydrofor to nie tylko pompa, ale także zbiornik ciśnieniowy i sterowanie.

  • 9. Data: 2010-06-07 03:51:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]

    Pompa którą wskazałem - w odpowiedzi do dyskusji ma ważną zaletę -
    gwintowany wlot od spodu, dzięki czemu nie potrzebne są tworzące opór kolana
    czy łuki. wystarczy stosowny kawałek plastikowej rury, sztywnej czy
    elastycznej ale ssawnej i kosz ssawny na końcu (w zestawie, także króciec do
    przyłączania węża ssawnego (dla niekumatych - uzbrojonego podobnie jak węże
    do odkurzaczy - aby się nie spłaszczyły. Przewidziana do czystej wody -
    wydajność za mała na szambo.
    Mała, lekka - zmieści się spokojnie w samochodzie. Nie ma się co popsuć,
    chyba, że ktoś będzie pompował piasek z wodą - nie jest to pompa do betonu.
    Konstrukcja pompy - metalowa.

  • 10. Data: 2010-06-09 20:47:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Panslavista pisze:
    > "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    odna_wirnikowa_500w_fv_gw.html

    > W wyposażeniu przejściówka z gwintu na wąż elastyczny (ssawny - zbrojony)
    > oraz kosz ssawny z zaworem zwrotnym.

    Nikt nie kupuje takiego dziadostwa od Ciebie, to spam na USENET
    wysyłamy? Witam na mojej osobistej czarnej liście.