  • 11. Data: 2010-06-10 02:23:49
    Temat: Re: Szukacie poręcznej pompki do wody?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4c0ffe30$1@news.home.net.pl...

    > Nikt nie kupuje takiego dziadostwa od Ciebie, to spam na USENET wysyłamy?
    > Witam na mojej osobistej czarnej liście.

    To nie dziadowstwo i ja tego nie sprzedaję. Zadano pytanie - ktoś
    potrzebujący - poleciłem z całym przekonaniem dobrą pompkę przewidzianą do
    długiej pracy. Nie jest to pompka ogrodowa choć i taką rolę może pełnić.

  • 12. Data: 2010-06-10 21:10:02
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Panslavista pisze:

    > To nie dziadowstwo i ja tego nie sprzedaję.

    To po co reklamujesz?

    > Zadano pytanie - ktoś potrzebujący - poleciłem z całym przekonaniem
    > dobrą pompkę przewidzianą do długiej pracy. Nie jest to pompka ogrodowa
    > choć i taką rolę może pełnić.

    Kto był potrzebujący? Skąd wiesz, że pompka dobra? Skąd wiesz, że będzie
    długo pracować? Skąd wiesz, że może pracować jako ogrodowa?

  • 13. Data: 2010-06-10 22:06:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > To po co reklamujesz?

    > Kto był potrzebujący? Skąd wiesz, że pompka dobra? Skąd wiesz, że będzie
    > długo pracować? Skąd wiesz, że może pracować jako ogrodowa?

    Mam taką. Bo kupowano od lat siedemdziesiątych - przywożone wtedy z ZSRR. Bo
    proste i praktyczne rozwiązanie.

  • 14. Data: 2010-06-11 20:57:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Panslavista pisze:
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > Mam taką. Bo kupowano od lat siedemdziesiątych - przywożone wtedy z ZSRR. Bo
    > proste i praktyczne rozwiązanie.

    I uważasz, że od lat 70 jej konstrukcja, materiały i trwałość się przez
    te 40 lat nie zmieniły? Pokaż fotkę tej swojej prawie 40 letniej pompy.

  • 15. Data: 2010-06-11 21:41:21
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > I uważasz, że od lat 70 jej konstrukcja, materiały i trwałość się przez te
    > 40 lat nie zmieniły? Pokaż fotkę tej swojej prawie 40 letniej pompy.

    Znam te pompki i muszę wystąpić w obronie Panslavisty (koniec świata...).
    One konstrukcję mają taką, że problemem może być dla nich 400 lat, 40 nie
    powinno.
    Moja w każdym razie ma coś koło 30tki i ma się dobrze.

    J.

  • 16. Data: 2010-06-12 04:26:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message

> [...]
    > powinno.
    > Moja w każdym razie ma coś koło 30tki i ma się dobrze.

    Jeżeli podchodzi się do sprawy merytorycznie, to niewiele jest złego do
    zarzucenia mi. ;-)) Nie mam żadnego interesu po za pomaganiem ludziom.
    Człowiek chce jeszcze na coś się przydać, a tego nie zrobi się wciskając
    kit.