  • Data: 2009-02-04 19:34:47
    Temat: TV+SAT+radio jakie urządzenie
    Od: "Marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pare postów wcześniej się pytałem o kabel koncentryczny -już go kupiłem :)
    Jednak mam dalsze pytania i proszę o pomoc, gdyż z tego tematu jestem
    zielony.

    Chcę na budynku w 1 miejscu zlokalizowac anteny: radiowa +TV+SAT. Wiem, że
    wszystkie mają się schodzi w 1 urządzeniu z którego do każdego pokoju idzie
    1 kabel i odpowiednie gniazdko znowu roszczepia ten sygnał na radio+TV+SAT.
    Gniazdko wiem jakie kupic, ale prosiłbym powiedzie mi jakie to urządzenia
    zbiera te wszystkie sygnały do kupy? Czy chodzi o coś np. takiego:
    http://www.allegro.pl/item545604677_multiswitch_satm
    atrix_ms_9_12_jakosc.html

    Jeśli chcę odbierac w pokojach TV satelitarną (NIE PŁATNĄ!) to jaki tuner
    polecacie?

    Z góry dziękuję za pomoc! Marcin