  • 11. Data: 2010-08-27 23:11:45
    Temat: Re: TV-SAT zbiorcza?
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Robek wysmarował/a:

    > Cholera jasnowidz jakis czy co? :)

    Po prostu niestety mało jest inwestycji na tak wysokim poziomie.
    Królują za to developerskie badziewia, gdzie często nie przewidziano
    nawet instalacji TV kablowej, co w efekcie powoduje przyozdobienie
    każdego balkonu wątpliwej urody talerzem.

    Jest to o tyle ciekawe, że inwestycję przy Dereniowej/Płaskowickiej
    realizuje typowa spółdzielnia - SMB Imielin, której nie podejrzewałem
    wcześniej o tak przyszłościowe myślenie (ethernet, światłowód....).

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 12. Data: 2010-08-27 23:23:54
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    choczsz wysmarował/a:

    > No to sie zdziwisz, osiedle stawialo wlasnie JWC 4-5 lat temu.

    OK - odszczekuję :) Nie zmieniam jednak swojego zdania o tym
    developerze.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl