  • 11. Data: 2023-05-14 20:59:44
    Temat: Re: Takie ciekawostki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 maja 2023 o 20:52:09 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    komórkowych jest bo to elementy struktury strategicznej. Ładuje ludziom telefony.
    > Ja mam od tego rower, pokazywałem, niech se kręcą pedałami. Z panela PV
    > naładujesz codziennie telefon bez problemu. Panel tańszy od akumulatora
    > X razy i w tym przypadku odnawialny. Jakąś brednię wyplułeś z tym aku.
    tydzień.agregat prądotwórczy też mam. Ciekawe skąd wiesz jak wychodzę na
    akumulatorach jak nawet ja do końca tego nie wiem.
    > Wyliczyłem Ci. Megaproste.
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Elektryczny rower z którego kręcąc pedałami można naładować telefon kosztuje mniej
    więcej tyle co moje akumulatory. Do tego dysponuje kilkadziesiąt razy mniejsza mocą
    niż moje akumulatory.

  • 12. Data: 2023-05-14 21:09:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Elektryczny rower z którego kręcąc pedałami można naładować telefon kosztuje mniej
    więcej tyle co moje akumulatory. Do tego dysponuje kilkadziesiąt razy mniejsza mocą
    niż moje akumulatory.

    Bredzisz. Bierzesz zwykły rower, montujesz koło z silnikiem BLDC za
    100zł/500W, prostownik 3 fazowy z 6 diod i podłączasz ładowarkę. Koniec.
    Odnawialne. Twoje akumulatory trzeba ładować a jak nie masz prądu, bo
    jest wojna to chuja masz :]

    Nachuj ci ten akumulator bez możliwości naładowania? Do czajnika na
    herbatę? Ja mam gaz z butli na 1000czajników/obiadów.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-09-25 20:06:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Ile groszy zyskujesz w ciągu 24h na różnicy cen?

    Do 2000kWh moze ma to jakis sens... Potem zadnego.
    A 2000kWh to niezbyt wiele.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 14. Data: 2023-09-25 21:40:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 25 września 2023 o 20:11:16 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik LordBluzg(R)?? m...@p...onet.pl ...

    > Do 2000kWh moze ma to jakis sens... Potem zadnego.
    > A 2000kWh to niezbyt wiele.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usun tak?e "_")
    > Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s? pouczajace.
    > Andrzej J. Turowicz
    Jak byłes w areszcie to zwiększyli limit kilowatogodzin.

  • 15. Data: 2023-09-25 21:48:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 20:06 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik LordBluzg(R)?? m...@p...onet.pl ...

    > Do 2000kWh moze ma to jakis sens... Potem zadnego.
    > A 2000kWh to niezbyt wiele.
    Test
    TG

  • 16. Data: 2023-09-25 21:49:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 21:48 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Test
    > TG

    Widać moje posty?

  • 17. Data: 2023-09-25 21:57:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk pyta:

    > Widać moje posty?

    Nie. Sugeruję wejść na wagę, po tygodniu postów zwykle jest róźnica.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2023-09-25 21:57:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Widać moje posty?
    Widać :)
    Ale poprzednio też było widać.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2023-09-25 22:07:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Test

    Ja widzę ale jestem inaczej skonfigurowany niż pozostali :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-09-25 22:11:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 21:57 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Pan Tomasz Gorbaczuk pyta:

    > Nie. Sugeruję wejść na wagę, po tygodniu postów zwykle jest róźnica.

    Lepiej nie, za dobre mają all inclusive tu gdzie jestem :-)

    TG