  • 1. Data: 2011-05-23 18:51:50
    Temat: Tango po bronowaniu czy nie?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Otóż przekopałem sobie kawałek nieużytku z zamiarem założenia tam trawnika.
    Po przekopaniu ładnie to sobie wygrabiłem no i teraz mam zagwozdkę - czy
    (zgodnie ze szkołą dzięgielowską) zastosować walec przed siewem? I późnej
    jeszcze raz walec na nasiona trawy? Czy rację mają zwolennicy szkoły
    puńcowskiej, która mówi, że można sobie walec po bronowaniu odpuścić i
    zastosować go tylko raz po siewie nasion.

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2011-05-23 19:14:35
    Temat: Re: Tango po bronowaniu czy nie?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolennicy szkoły puńcowskiej, która mówi, że można sobie walec po
    > bronowaniu odpuścić i zastosować go tylko raz po siewie nasion.

    Obie szkoły maja rację, bo powiadają kiedy
    (pora roku, miesiąc) dane czynności wykonać należy. Doczytaj
    Pozdrawiam szczegółowo
    skryba

  • 3. Data: 2011-05-24 10:51:58
    Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com>

    Czy Ty też chcesz przestać odkładać najważniejsze rzeczy w swoim życiu
    na później? Jednym z największych marzeń ludzi na całym świecie jest
    uwolnienie się od nawyku odkładania wszystkiego na potem. Nieważne,
    czy pracujesz w domu, czy na etacie. Możesz nawet być osobą
    bezrobotną, a i tak prawdopodobnie kilka razy w tygodniu masz
    świadomość, że można było bardziej się zmobilizować i zrobić
    wszystko...

    http://shilo.nextore.pl/
    http://drogagrzesia.blogspot.com/