    Date: Mon, 13 Jan 2014 19:24:56 +0100
    From: Jacek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Tania płyta na półki

    Jestem na etapie rozbudowy regałów i majstrowania półek w pawlaczach.
    Płyta wiórowa, jaką miałem do tej pory jakoś mnie nie pociąga, bo jest
    brzydka i trzeba półki wielokrotnie malować albo obkładać ceratą.
    Płyta meblowa (najtansza biała) kosztuje 157 zł za arkusz 2,8 x 2 m. Ze
    względu na wymiary musiałbym kupić takich płyt kilka i zostanie mi sporo
    odpadów. Radzą mi też płyty MDF jednostronnie laminowane, ale to jest
    tylko niewiele tańsze.
    Macie jakiś tani patent na półki?
    Jacek