  • 1. Data: 2014-01-13 19:24:56
    Temat: Tania płyta na półki
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jestem na etapie rozbudowy regałów i majstrowania półek w pawlaczach.
    Płyta wiórowa, jaką miałem do tej pory jakoś mnie nie pociąga, bo jest
    brzydka i trzeba półki wielokrotnie malować albo obkładać ceratą.
    Płyta meblowa (najtansza biała) kosztuje 157 zł za arkusz 2,8 x 2 m. Ze
    względu na wymiary musiałbym kupić takich płyt kilka i zostanie mi sporo
    odpadów. Radzą mi też płyty MDF jednostronnie laminowane, ale to jest
    tylko niewiele tańsze.
    Macie jakiś tani patent na półki?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-01-13 20:23:19
    Temat: Re: Tania płyta na półki
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-01-13 19:24, Jacek wrote:
    > Macie jakiś tani patent na półki?

    Wyprzedaż "uszkodzonych" płyt meblowych w Praktikerze w Czeladzi :)
    Uszkodzenia ciezko zauważyć. Szukaj u siebie, Praktiker często robi
    takie rzeczy.

  • 3. Data: 2014-01-13 21:50:09
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Wyprzedaż "uszkodzonych" płyt meblowych w Praktikerze w Czeladzi :)
    > Uszkodzenia ciezko zauważyć. Szukaj u siebie, Praktiker często robi
    > takie rzeczy.
    A kiedy jest/była ta wyprzedaż w Czeladzi? Mam tam "rzut beretem"
    Jacek

  • 4. Data: 2014-01-13 21:50:23
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.01.2014 19:24, Jacek pisze:
> [...]
    > względu na wymiary musiałbym kupić takich płyt kilka i zostanie mi sporo
    > odpadów. Radzą mi też płyty MDF jednostronnie laminowane, ale to jest
    deski heblowane, ale czy będzie taniej...?

  • 5. Data: 2014-01-13 21:52:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-13 21:50, Albercik pisze:
    > deski heblowane, ale czy będzie taniej...?
    Deski odpadają. Drożej i te same problemy z wykończeniem na gładko.
    Jedyny plus, że mniej obwisają z czasem.
    Jacek

  • 6. Data: 2014-01-13 22:47:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-01-13 21:50, Jacek wrote:
    > A kiedy jest/była ta wyprzedaż w Czeladzi? Mam tam "rzut beretem"

    Od miesiąca conajmiej. Cudów się nie spodziewaj, o ile pamiętam mają o
    długości 2400 i szerkościach chyba 200 i 400. Te 400 troche
    pokiereszowane za 35zł, te 200 całkiem ok po 26zł. Kolor jasny brąz.

  • 7. Data: 2014-01-13 22:53:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-01-13 21:50, Jacek wrote:
    > A kiedy jest/była ta wyprzedaż w Czeladzi? Mam tam "rzut beretem"

    Wyslij mail na prv to podrzuce zdjęcia cen z wymiarami.

  • 8. Data: 2014-01-14 16:05:34
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 19:24:56 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > względu na wymiary musiałbym kupić takich płyt kilka i zostanie mi sporo
    >
    > odpadów. Radzą mi też płyty MDF jednostronnie laminowane, ale to jest

    Jakie rozmiary półek i ciężąr rzeczy na nich?
    Płyta wiórowa może się ugiąć.
    Jesli półka szersza niż 70cm a przedmioty ważą więcej niż 20kg to półka może
    obwisnąć, w zależności jak ten ciężar będzie rozłozony...

  • 9. Data: 2014-01-14 19:17:24
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-14 16:05, s...@g...com pisze:
    > Jakie rozmiary półek i ciężąr rzeczy na nich?
    > Płyta wiórowa może się ugiąć.
    > Jesli półka szersza niż 70cm a przedmioty ważą więcej niż 20kg to półka może
    obwisnąć, w zależności jak ten ciężar będzie rozłozony...
    Mam już półki z płyty wiórowej i wiem jak się zachowują po latach. Dla
    mojego zastosowania tj. puste słoiki, ozdoby choinkowe, kartony i sprzęt
    narciarski spokojnie wystarczy. Pod pełne słoiki z przetworami lepsze by
    były deski, ale płyta też daje radę podparta co 60 cm chociaż widocznie
    obwisa.
    Jacek