  • 1. Data: 2009-11-23 10:42:47
    Temat: Tor na drzwi przesuwne na panelach
    Od: "Andrzej Kałuża" <a...@k...pl>

    Witam,

    Czy może ktoś mi doradzić jak ze sobą skręcić, skleić, cokolwiek...

    chodzi o podłogę, muszę na niej umieścić tor dla drzwi przesuwnych,
    pochyłość podłogi, na odcinku 230cm wynosi 2cm.

    Wymyśliłem, że na listwie MDF 18mm położę tor dla drzwi. Mam panele
    podłogowe więc na panelach co 30cm poukładam podocinane, wyrównujące klocki
    drewna i tu pojawił się problem, jak to wszystko skręcić razem.

    Warstwy podłogi to:

    - beton

    - płytki PCV (jakieś 4mm)

    - twarda gąbka 5mm

    - panele podłogowe AC4 8mm

    - klocek drewniany max 20mm

    - płyta MDF 18mm

    Tor mogę do MDF przykręcić.

  • 2. Data: 2009-11-23 11:11:54
    Temat: Re: Tor na drzwi przesuwne na panelach
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > chodzi o podłogę, muszę na niej umie?cić tor dla drzwi przesuwnych,
    > pochyło?ć podłogi, na odcinku 230cm wynosi 2cm.

    a nie mozesz drzwi powiesic (znaczy na szynie od góry)
    a na dole dac tylko prowadniceo tak dużej wysokości,
    ze w ogóle nie bedziesz potrzebowac niwelowac tych 2 cm ?

    > Wymy?liłem, że na listwie MDF 18mm położę tor dla drzwi.

    mdf pije wode i się rozklaeja - musiałbys dobrze to zaimpregnowac
    imho nie warto