  • 11. Data: 2012-11-07 08:14:04
    Temat: Re: Trwałość świetlówek energooszczędnych
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-10-29 09:58, Kris pisze:

    > To fakt.
    > Świetlówki teraz tanie, mam w domu kilka sztuk ale tylko w pomieszczeniach
    niemieszkalnych(pralnia, kotłownia.
    > Próbowałem w salonie i sypialni ale drażniło mnie że powoli się "rozpalały" i
    migotały.
    > Wywaliłem do kotłowni i pralni. Ale może jakiś szajs miałem n ie wiem czy wszystkie
    tak samo działają. na razie u mnie zwykłe zarówki i halogeny górą;))

    Bo pewnie kupujesz markowe świetlówki.
    Zauważyłem, że te markowe to pewnie stare zapasy magazynowe i stara
    technologia - te inne marketowe może mają i mniejszą żywotność ale są
    tańsze i świecą prawie od razu dobrze

    Ariusz