  • 31. Data: 2009-10-28 16:21:19
    Temat: Re: Ukladam welne
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:6d74dad9-8b35-436c-acbe-6209e942a81e@k17g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Cierpliwie i przez caly czas podziwiam i zazdroszcze a przede
    > wszystkim duzo sie ucze.

    To moze jakis poradnik stworzycie? :-)))

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-10-28 16:22:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Maniek -> jednak jako zbrojenie mam siatki z drutu - ale takiego
    >cienkiego - na oko moze fi2.

    No i bardzo dobrze, gratuluje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2009-10-28 16:34:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Dużo też zależy od wełny ja układam Rockwoola i ten podobno jest wyjątkowo
    > wredny. Pyli strasznie.

    No wlasnie tez robie Rockwoolem. Nie wiem czy pyli bardziej, wszyscy
    nazekaja czym by nie robili. Adam Sz. robil Rockwoolem i Isoverem, niech sie
    wypowie.

    > Wygląda to tak, że ubieramy na siebie kombinezony "bałwanki" na oczy
    > okulary ochronne na buzie maseczki. Po 5 minutach okulary zaparowane nic
    > nie widzisz, więc je zdejumujesz...

    Dokladnie. :-))

    > Kup sobie dużo browarów i płukaj gardło bo oszalejesz...

    Juz oszalalem. :-)

    > Aha.. na pocieszenie Ci powiem, że między krokwie to jeszcze jakoś
    > idzie... :) Druga warstwa jest bardziej masakryczna. Wełna spada zgina
    > się, musisz ją nabić na grzybki/ESy najlepiej cały pas przez całe
    > pomieszczenie i dopiero zastrzelić/przykręcic CD. Będzie fan obiecuje!

    No dzieki dobry czlowieku, dzieki. To mnie podbudowalo.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2009-10-28 16:37:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >A wieszaki zapięte i wypoziomowane?

    Gdzie tam, musze zdazyc przed zima z jedna chociaz warstwa. Wiem ze nie
    robie sobie lepiej, ale nie mam wyjscia. Za gaz moze przyjsc rachunek w
    mrozy jak katedra Noterdam, a mrozy przyjda nie ma co.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2009-10-28 16:45:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co masz za wełne że taka tragedia?

    Rockwool Toprock. Fajna bo sztywna, miedzy krokwiami siedzi i czeka az ja
    osznuruje, lambda 0,35 wiec jedna z cieplejszych, no i rolka 1m szerokosci,
    wiec wygodniejsza w ukladaniu. Tle ze sypie dosc mocno. Na druga warstwe
    moze dam Isovera, obaczym.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2009-10-28 17:08:31
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    dawaj foty :-)

  • 37. Data: 2009-10-28 19:45:43
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Paź, 14:45, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
    >  Adam Sz.
    >
    > Prosze Panstwa to jest instalacja pana Adama Sz. !!!!!!!!
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_view=core.D
    ownloadItem&g2_it...

    > i on mnie przekonywal, ze tam nie poszlo 10km kabli, a to jest tylko
    > fragment. NIE WIERZE.

    He he he - no jak juz ktos pisal to jest miejsce gdzie schodza sie
    wszystkie kable z calego domu.. No - z calego parteru, bo poddaszowych
    tam jeszcze nie ma.. A z piwnicy nie wchodza na parter ;))) Ale
    naprawde to tylko tak wyglada! Moj ojciec sie martwil jak ja to
    polacze, a jak wszystko sie posegregowalo, wlozylo do peszli,
    poskracalo, odizolowalo i ladnie poukladalo to w rozdzielnicy wyglada
    to estetycznie i schludnie :) Coprawda jeszcze ~60 kabli wisi i czeka
    na podlaczenie do PLC ale juz widze, ze bedzie podobnie - na koniec
    nie omieszkam cyknac fotek ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2009-10-28 20:19:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 04:26:43 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Jakaś alternatywa to jest, ale chyba się nie zdecyduję. Ile to
    > kosztuje?

    Drogo kosztuje, jest na stronie cennik.
    Flex gr. 14 cm = 37,24 zł/mkw + vat katalogowa cena

    Na szczęście steico to nie jedyny producent wełny drzewnej ;)

    --
    best regards,
    scream

  • 39. Data: 2009-10-28 20:36:14
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > wiec wygodniejsza w ukladaniu. Tle ze sypie dosc mocno. Na druga warstwe

    Na druga daj Isover-a :) Ja dawałem rockwool superrock - to samo co
    toprock tylko w płytach grrr...

    Jak tniesz te rockwoole to je zgniataj w miejscu cięcia przykładając
    jakąś fatę. W miere dobrze się tak tnie.

    Andrzej Lawa może sobie i pisać, że histeryzuje... imho najbardziej
    nieprzyjemna robota na budowie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 40. Data: 2009-10-28 21:15:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tornad pisze:

    > Witam i dolaczam sie do "ja cierpie dole jaka to robota". Coz, tradycji musi
    > stac sie zadosc. Maska na pysk, okulary a i tak potem przez dwa dni bedziesz
    > smarkal na zolto.

    Ja poszedłem na całość i zamiast zwykłych tanich gogli oraz maseczki
    przeciwpyłowej założyłem sobie podczas układania wełny mineralnej
    jeszcze tańszego "słonia" ;) - klasyczną maskę p-gaz, którą i tak sobie
    kupiłem do lakierowania podłogi (przy czym też się ładnie sprawdziła).
    Filtr w torbie, nic się nie pyli, maska o tyle sympatyczna, że "oczka"
    nie zaparowują (odpowiedni obieg powietrza).