  • 1. Data: 2010-07-22 06:37:32
    Temat: Układanie wełny mineralnej na poddaszu
    Od: "Kwinto" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie na temat sposobu układania drugiej
    warstwy wełny na krokwiach.
    Moi wykonawcy nie kładą stelarzy lecz mocują ją sznurkani
    rozpiętymi na tych samuch gwoździach co sznurki pierwszej warstwy
    Daje to efekt "Pikowanej kołdry".

    Dopiero później będą mocowali uchwyty "S" do płyt na ścianie
    i krokwiach.

    Wg mnie jest to nieprawidłowo i żądam od nich
    jednolitej grubosci drugiej warstwy 10 cm

    Proszę o opinie

    JK

  • 2. Data: 2010-07-22 08:59:11
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny mineralnej na poddaszu
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2010-07-22 08:37, Kwinto pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie na temat sposobu uk?adania drugiej
    > warstwy we?ny na krokwiach.

    Proponuje popatrzec na poradniki na stronach producentow welny, np.
    knauf. Tam wszystko jest wyjasnione, co i jak.
    Masz racje, robią to nieprawidlowo, bedziesz mial mostki cieplne na
    krokwiach. Druga wrstwa welny powinna byc jednolita w przekroju,
    scisnieta welna nie spelnia wymogow izolacji cieplnej.
    pozdr.

    adamm

  • 3. Data: 2010-07-22 09:18:57
    Temat: Re: Układanie wełny mineralnej na poddaszu
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kwinto" <b...@g...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie na temat sposobu układania drugiej
    > warstwy wełny na krokwiach.

    Robią to nieprawidłowo. Nie wolno im pikować. Czy dach masz deskowany czy
    nie?
    Czy ociepliłeś styropianem murłatę i górną część ściany kolankowej i szczyty
    zanim zacząłeś ocieplać wełną?