  • 41. Data: 2014-08-07 11:21:54
    Temat: Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.08.2014 o 22:24 masti <g...@t...hell> pisze:

    > czyli nie masz nic. Ale jęczysz na zapas.
    Miałem przyjemność poznać "Polską biurokrację", dlatego tak piszę,
    ale pożyjemy zobaczymy, wg mnie jest to ucieczka do przodu wybory się
    zbliżaja,
    trzeba pokazać gawiedzi że się coś robi, a de fakto to tylko mieszanie,
    od którego herbata nie robi się słodsza.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2014-08-07 11:32:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 11:21, janusz_k wrote:
    > wg mnie jest to ucieczka do przodu wybory się
    > zbliżaja,
    > trzeba pokazać gawiedzi że się coś robi, a de fakto to tylko mieszanie,
    > od którego herbata nie robi się słodsza.

    Otóż to.
    Od kilku lat słyszę o jakichś zmianach ponoć na lepsze ale jak widać
    sprawa nabrała rozpędu dopiero teraz ;-) a amiany na lepsze są tylko w
    medialnej papce bo w szczególe zmienia się b. niewiele.

    Rządzący mają głosującą masę za stado baranów i w sumie mają rację. Te
    stado baranów znów zagłosuje na PO-PiS-SLD-PSL-TR lub inne lawackie klony.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2014-08-07 11:41:01
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Czyli co konkretnie, jeśli to nie tajemnica?

    głównie warunki zabudowy sie wlokły

    > A tak swoją drogą to zadziwia mnie postawa ludzi, którzy są w stanie
    > wyłożyć kilkaset kplz na nieruchomość i oszczędzają kilkaset zl na
    > prawnika, który doczyta i wytłumaczy umowę ...

    a ja niespecjalnie - bo własciwie musialbys wziac prawnika do kazdej umowy
    jaka zawierasz w zyciu, w koncu machniesz reką.

    Natomiast ciekawostka dla mnie jest u budujacych zablokowanie sie na
    informacje które stoja w poprzek ich decyzji. Jak sie napali na sciane 1W
    to nie ma silnych na to. I takie tam różne. Niby powinno im zalezec na
    wybudowaniu najlepszego produktu za konkretną sumę - ale nie - jak widac tu
    sie nie kupuje produktu a marzenia :)

    b.

  • 44. Data: 2014-08-07 12:13:49
    Temat: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-07 11:32, quent wrote:
    > Rządzący mają głosującą masę za stado baranów i w sumie mają rację. Te
    > stado baranów znów zagłosuje na PO-PiS-SLD-PSL-TR lub inne lawackie klony.

    A to ktoś Ci jeszcze pozostał poza wyżej wymienionymi, że tak podstępnie
    spytam?

    IMHO problem nie jest w wyborze tylko w braku możliwości wyjeb@nia
    wybrańców już w momencie kiedy zaczynają się rozmijać z deklarowanymi
    intencjami (a nie dopiero przy kolejnych wyborach).

    Piotrek

  • 45. Data: 2014-08-07 12:28:08
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 12:13, Piotrek wrote:

    > A to ktoś Ci jeszcze pozostał poza wyżej wymienionymi, że tak podstępnie
    > spytam?

    KNP - ci ludzie chcą zmian jako jedyni. Nie widzę innej alternatywy.

    > IMHO problem nie jest w wyborze tylko w braku możliwości wyjeb@nia
    > wybrańców już w momencie kiedy zaczynają się rozmijać z deklarowanymi
    > intencjami (a nie dopiero przy kolejnych wyborach).

    Obecny system korumpuje i knebluje samą swoją konstrukcją. To dlatego
    JKM od lat twierdzi, że zmiany trzeba zrobić b. szybko po objęciu sterów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 46. Data: 2014-08-07 12:35:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-07 12:28, quent wrote:
    > KNP - ci ludzie chcą zmian jako jedyni. Nie widzę innej alternatywy.

    No offence, ale przecież to są wybory samorządowe/parlamentarne, a nie
    na kierownika i personel cyrku ...

    Chociaż przyznaję, że czasami nietrudno jest się pomylić. ;-)

    > Obecny system korumpuje i knebluje samą swoją konstrukcją. To dlatego
    > JKM od lat twierdzi, że zmiany trzeba zrobić b. szybko po objęciu sterów.

    Ale wiesz co twierdzą klasycy na temat pośpiechu? ;-)

    Piotrek

  • 47. Data: 2014-08-07 12:54:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 12:35, Piotrek wrote:
    > No offence, ale przecież to są wybory samorządowe/parlamentarne, a nie
    > na kierownika i personel cyrku ...

    Czymś takim nie jesteś w stanie mnie "offence"... absolutnie ;-)

    Rozumiem, że w najlepszym wypadku nie oddasz głosu na nikogo?
    Też dobrze!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2014-08-07 15:31:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 07.08.2014 o 12:13 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> pisze:

> [...]
    > wybrańców już w momencie kiedy zaczynają się rozmijać z deklarowanymi
    > intencjami (a nie dopiero przy kolejnych wyborach).
    Ja bym poszedł dalej, problemem jest zmiana ordynacji wyborczej, bo to oni
    muszą/mogą ją zmienić tylko jak ich zmusić? Majdan? widać
    jak się to skończyło. Jak na razie to nawet Senatu nie potrafią
    zlikwidować.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 49. Data: 2014-08-07 15:43:01
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >KNP - ci ludzie chcą zmian jako jedyni.

    Masz na myśli to ugrupowanie którego szef celebryta popisuje się
    policzkowaniem i opowiadaniem pierdół jak to próbował uratować samolot
    pasażerski przed katastrofa w lecie kabackim?

    >Nie widzę innej alternatywy.

    Alternatywy są zawsze cztery

  • 50. Data: 2014-08-07 16:05:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-07 12:54, quent wrote:
    > Rozumiem, że w najlepszym wypadku nie oddasz głosu na nikogo?
    > Też dobrze!

    Anienienie! Moje decyzje wyborcze są niezmienne od lat. Wybieram tych co
    to najmniej debilnie gadają. I choćby z tego powodu JKM & spółka mają
    raczej nikłe szanse.

    Piotrek