  • 51. Data: 2014-08-07 17:11:40
    Temat: Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-08-06 10:04, Budyń pisze:

    > czytaj uważnie: inne przekrety np to jest całkiem legalne oszustwo
    > http://eprzekret.blox.pl/2014/07/Oszusciorg-De-Lege-
    Artis-Krzysztof-Habiak-ciag.html

    > moze ci nie zal tymniemniej zostali wprowadzeni w blad i oszukani. Ja
    > bym chcial zeby panstwo zwalczalo oszustwa a nie wrecz pomagalo w nich
    > (poczytaj skad sie wzial prezes AG)

    Ale co tu się dziwić?
    Sam niedawno otrzymałem od tego skur.... e-mail i o mało brakowało nie
    kliknąłbym w jego podstępnie napisany regulamin myśląc, że się zgadzam
    na pliki cookies.
    Na szczęście byłem czujny. Zgłosiłem tą sprawę do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej wraz ze źródłami wiadomości i ze zarchiwizowanym
    regulaminem na adres u...@u...gov.pl
    A to jest odpowiedź jaką otrzymałem z UKE:
    /
    Szanowny Panie,/

    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej uprzejmie prosimy, aby zapytania do Urzędu lub wnioski
    o interwencje Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE)
    przesyłać / składać za pośrednictwem formularza kontaktowego UKE
    zamieszczonego pod adresem: www.uke.gov.pl/formularz
    <http://www.uke.gov.pl/formularz>.

    Wniosek o interwencję lub zapytanie można również przesłać tradycyjną
    formą tj. pisemnie na adres Centrali Urzędu lub na adres właściwej ze
    względu na miejsce zamieszkania zgłaszającego Delegatury UKE. Adresy
    Delegatur Urzędu oraz Centrali Urzędu odnajdzie Pan na naszej stronie
    internetowej www.uke.gov.pl <http://www.uke.gov.pl>zakładka Urząd ->
    Struktura i kontakt -> Kontakt z Urzędem.

    W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu
    telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem
    801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora
    telekomunikacyjnego) lub (22) 534-91-74 od poniedziałku do piątku
    w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.

    Szczegółowe informacje na temat praw konsumentów znajdują się
    http://www.cik.uke.gov.pl/.

    Adres e-mail _...@u...gov.pl <mailto:uke@uke.gov.pl>_ nie jest
    dedykowany do kierowania przez abonentów wniosków o interwencję Prezesa
    Urzędu lub zapytań.

    Najfajniejsze, że pod wskazanym adresem: www.uke.gov.pl
    <http://www.uke.gov.pl>zakładka Urząd -> Struktura i kontakt -> Kontakt
    z Urzędem
    mogę przeczytać, że adres e-mailowy do UKE to u...@u...gov.pl :D
    Niestety poprzez formularz nie jestem w stanie przesłać źródła
    wiadomości e-mail, ani zarchiwizowanego, podstępnego regulaminu.
    Jak więc widać urzędy nie są tworzone dla obywateli, ale dla "ciepłych
    posadek" dla paniusiek, które nie potrafią nawet przekierować poczty e-mail.

  • 52. Data: 2014-08-07 17:36:18
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 16:05, Piotrek wrote:
    > Moje decyzje wyborcze są niezmienne od lat. Wybieram tych co
    > to najmniej debilnie gadają.

    PO, PiS, SLD, PSL wykluczam, więc o kogo może chodzić???
    Bardzo ciekawe...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 53. Data: 2014-08-07 17:41:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 15:43, Ghost wrote:
    > szef celebryta popisuje się
    > policzkowaniem i opowiadaniem pierdół jak to próbował uratować samolot
    > pasażerski przed katastrofa w lecie kabackim?

    Myślałem już ustaliliśmy kiedyś, że jest zjadaczem dzieci, ruskim
    agentem... antysemitą i semitą jednocześnie.
    O ile czegos nie pominąłem....

    Chodzi o Kongres Nowej Prawicy - mam nadzieję, że wejdą do sejmu i
    choćby mały krok ku normalności nastąpi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2014-08-07 21:23:11
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-08-07 15:43, Ghost wrote:

    >Myślałem już ustaliliśmy kiedyś, że jest zjadaczem dzieci, ruskim
    >agentem... antysemitą i semitą jednocześnie.

    Tego nie znałem.

    >O ile czegos nie pominąłem....

    Pominąłeś potwierdzenie czy znasz historyjkę jak wydzwaniał do "sztabu
    kryzysowego" celem ocalenia samolotu i wielu, wielu pasażerów.

    >Chodzi o Kongres Nowej Prawicy - mam nadzieję, że wejdą do sejmu i choćby
    >mały krok ku normalności nastąpi.

    No, bedzie kyrk, na kułkah.

  • 55. Data: 2014-08-07 21:24:10
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-08-07 16:05, Piotrek wrote:

    >PO, PiS, SLD, PSL wykluczam, więc o kogo może chodzić???
    >Bardzo ciekawe...

    Jakby nie patrzeć w debilności stoją niżej od JKM, więc nie licz.

  • 56. Data: 2014-08-08 07:46:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-07 21:24, Ghost wrote:

    > Jakby nie patrzeć w debilności stoją niżej od JKM, więc nie licz.

    Ciężko jest zrozumieć człowieka wybitnego jakim jest niewątpliwie JKM.
    Można go nie lubić ale uzawać go za debila świadczy o kompletnym zidioceniu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 57. Data: 2014-08-08 08:16:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-07 17:36, quent wrote:
    > PO, PiS, SLD, PSL wykluczam, więc o kogo może chodzić???
    > Bardzo ciekawe...

    Zakładając, że wymieniłeś wszystkich kandydatów na wybrańców to
    pozostały jeszcze TR lub inne lewackie klony ;-)

    Piotrek

  • 58. Data: 2014-08-08 08:20:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 08:16, Piotrek wrote:

    > Zakładając, że wymieniłeś wszystkich kandydatów na wybrańców to
    > pozostały jeszcze TR lub inne lewackie klony ;-)

    No to wszystko jasne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2014-08-08 08:23:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-08 07:46, quent wrote:
    > Ciężko jest zrozumieć człowieka wybitnego jakim jest niewątpliwie JKM.

    Jego było "trudno zrozumieć" od lat. Co mniej więcej przekładało się na
    kanapowość jego partyjek. A skoro ktoś na problemy z komunikowaniem
    swoich poglądów to może niekoniecznie powinien zabierać się za politykę.

    > Można go nie lubić ale uzawać go za debila świadczy o kompletnym
    > zidioceniu.

    Ale rozumiesz, że nominowanie JKM na zwycięzcę konkursu w debilnym
    gadaniu (koloryt lokalny "w rodzaju Kononowicza" się nie liczy -
    zwłaszcza, że to inna liga) to jest jednak coś innego niż uznanie go za
    debila.

    Piotrek

  • 60. Data: 2014-08-08 08:40:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-08 08:20, quent wrote:

    > No to wszystko jasne.

    Nic (w tym temacie) nie jest jasne. Wyciągasz wnioski na podstawie
    własnych błędnych założeń. Ale to oczywiście nie mój problem.

    EOT. Miłego dnia.

    Piotrek