  • 1. Data: 2009-03-12 14:35:44
    Temat: Umywalka - troche inna
    Od: darpil <d...@m...com.pl>

    Podobaja mi sie plytkie umywalki, czy ktos moze uzytkuje takie?
    Ciekaw jestem jak jest z funkcjonalnoscia, bo najczesciej to co
    ciekawe nie idzie w parze z funcjonalnoscia.
    Moze ktos z was podzielic sie uwagami jakie sa z tym problemy?
    np. taka

    http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/5,92785,6238712,Umywa
    lki___informator_rynkowy.html?i=5
    lub

    http://www.budujemydom.pl/mambots/editors/tinymce/js
    cripts/tiny_mce/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?u
    rl=/images/stories/wnetrza/urzadzamy_w09_lazienke2_6
    00.jpg&clTxt=Kliknij%20w%20obraz%20aby%20zamknąć%20o
    kno

    ta to najbardziej.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-03-12 17:31:58
    Temat: Re: Umywalka - troche inna
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 07:35:44 -0700 (PDT), darpil napisał(a):

> [...]
    > ciekawe nie idzie w parze z funcjonalnoscia.
    > Moze ktos z was podzielic sie uwagami jakie sa z tym problemy?

    Będzie sie wszystko rozbryzgiwać na ściany i blat :-/

> [...]
    rl=/images/stories/wnetrza/urzadzamy_w09_lazienke2_6
    00.jpg&clTxt=Kliknij%20w%20obraz%20aby%20zamknąć%20o

    Delikatnie mówiąc - styl a'la prosektorium :-/

  • 3. Data: 2009-03-12 19:55:23
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Będzie sie wszystko rozbryzgiwać na ściany i blat :-/

    Normalnie chyba tez sie chlapie, no moze troche mniej niz w takiej.
    Czy to nie zalezy przypadkiem od strumienia wody (sily wyplywu,
    ksztaltu)?

    > Delikatnie mówiąc - styl a'la prosektorium :-/

    nie kazdemu musi sie podobac

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-03-12 19:59:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 12:55:23 -0700 (PDT), Dy napisał(a):

    > Normalnie chyba tez sie chlapie, no moze troche mniej niz w takiej.
    > Czy to nie zalezy przypadkiem od strumienia wody (sily wyplywu,
    > ksztaltu)?

    > nie kazdemu musi sie podobac

    Dlatego mnie właśnie nie.

    Względy praktyczne wobec tego: te kąty proste wewnątrz - nie do
    wyszorowania zwykłymi sposobami...

  • 5. Data: 2009-03-13 07:27:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Normalnie chyba tez sie chlapie, no moze troche mniej niz w takiej.
    > Czy to nie zalezy przypadkiem od strumienia wody (sily wyplywu,
    > ksztaltu)?

    Przede wszystkim od dobrego sitka wylewki, często odkamienianego.
    Jak się zaniedba, to nawet w głębokiej umywalce będzie chlapało po jakimś
    czasie.

    > nie kazdemu musi sie podobac

    Stylu się czepiać nie będę, ale imho trochę mało praktyczne - obawiam się że
    będzie chlapać chyba że codziennie będziesz zmieniał sitka ;) Poza tym - nie
    widzę szans by przy takiej umywalce umyć twarz nie zalewając wodą pół
    łazienki :) Jeszcze inna sprawa - cieniutko widzę czyszczenie tej
    "rynienki" dookoła.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-03-13 09:47:17
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > widzę szans by przy takiej umywalce umyć twarz nie zalewając wodą pół
    > łazienki :) Jeszcze inna sprawa - cieniutko widzę czyszczenie tej

    To chyba rzeczywiscie bardziej szpanerskie niz uzyteczne, chociaz nie
    zmienilem zdania co do estetyki.
    Jeszcze jedno, nawet ta z wglebieniam niewielkim? tez bedzie pryskac?

  • 7. Data: 2009-03-13 09:51:48
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > widzę szans by przy takiej umywalce umyć twarz nie zalewając wodą pół
    > łazienki :) Jeszcze inna sprawa - cieniutko widzę czyszczenie tej

    Nie mowiac o przepraniu czegos w rekach.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 8. Data: 2009-03-13 09:56:58
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przestań bys takim samolubem, to umywalka do przelatywania.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-03-13 12:00:52
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Nie lapie. Tzn. ja mam umywlke przelecic?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2009-03-13 15:28:13
    Od: cherokee <c...@s...no.email>