  • 121. Data: 2015-01-31 20:34:39
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 11:48:16 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > Ta logika jest bardzo, bardzo błędna.

    Jasssne.

  • 122. Data: 2015-01-31 20:36:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 12:03:42 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > Mam takie same obserwacje... :-)
    >
    > Na pl.rec.ogrody też to samo...
    >
    > Nawet o rozdrabniarkach do drewna miała bardzo dużo
    > do powiedzenia i nie przeszkadzało jej w byciu ekspertem
    > w tym temacie to, że nigdy żadnej nie użyła nawet raz... :-)

    Mam LUDZI od tego.

    PS. O Księżycu też nie wiesz nic, bo nie byłeś? Współczuję braku
    elokwencji.

  • 123. Data: 2015-01-31 20:41:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 12:05:02 -0600, Pszemol napisał(a):

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nie każdy nauczyciel tylko kiepski i niepewny siebie nauczyciel.
    > Miałem takich nauczycieli którzy promowali inne zdanie u studenta
    > i wręcz nagradzali za pokazanie/udowodnienie nauczycielowi błędu.

    Ja nie: w matematyce raczej trudno udowodnić jakikolwiek błąd będąc
    uczniem, no i w ogóle matematyka w szkole to nie grupa dyskusyjna. Tobie
    się kiedykolwiek to udało? - no to miałeś złych nauczycieli, więc się może
    tak nie chwal, bo delikatnie mówiąc nie ma czym... :->

  • 124. Data: 2015-01-31 20:42:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:50:27 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Skąd pewność, że nie sprzedaje? Gdy się patrzy na sposób zarządzania
    > w niektórych firmach, można dojść do wniosku, że ktoś o podobnej
    > konstrukcji psychicznej i zbliżonych kwalifikacjach musi tam siedzieć
    > wśród "mededżmętów".

    Ja menedżmentuję własną firmą. 30 lat istnienia. Pracujesz tyle lat w
    jednej firmie?

  • 125. Data: 2015-01-31 20:43:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 00:49:00 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Lata praktyki w Usenecie...

    A myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza :->

  • 126. Data: 2015-01-31 20:43:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 16:04:37 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Wpisz w wyszukiwarce allegro " generator dymu ". Po wyświetleniu wyników sam sobie
    dasz radę ze znalezieniem tego co Cie interesuje.

    To już nie trza wszystkiego samemu???
    :->

  • 127. Data: 2015-01-31 20:44:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 16:38:21 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
    >>> 2. zabrałeś udział w dyskusji, więc Ci zależy aby się ludzie nie truli

    > A możesz opisać jak zbudowana jest Twoja wędzarnia? Z jakich elementów?
    > Jakąś fotkę masz?

    Czekam z niecierpliwością 33333333333333-]

  • 128. Data: 2015-01-31 20:45:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 07:49:33 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > I co Ci to da że opiszę? Jak coś jest zrobione w jednym egzemplarzu to jest raczej
    nie do powtórzenia. Jak bym miał dzisiaj robić to kupił bym na allegro któryś gotowy
    generator dymu. Jak robiłem to nie było możliwości kupienia takich rzeczy.

    Dawaj fotkę!

  • 129. Data: 2015-01-31 20:45:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 09:08:41 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Dajcie spokój, Kogutem przecież nie ma tej wędzarni a pisze byle pisać.

    Ooooo, jakam zawiedziona. O mnie też pisze, choć pojęcia ni ma
    333333333333333-]

  • 130. Data: 2015-01-31 20:46:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 13:42:16 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jak się wybiera taki generator dymu? Jakie kryteria proponowałbyś?
    > Brać pierwszy z brzegu czy na coś trzeba zwracać uwagę?

    Dooobre, przypieraj dalej :-D