eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUszkodzona rura wody (niebieska), jak naprawić - POMOCY. › Uszkodzona rura wody (niebieska), jak naprawić - POMOCY.
  • Data: 2010-10-19 21:20:02
    Temat: Uszkodzona rura wody (niebieska), jak naprawić - POMOCY.
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Zauważyłem przed szykowaniem wszystkiego do wylewek, że rura która
    doprowadza wodę do kotłowni ze studni, (wychodzi z podłogi ze studni), jest
    przełamana, zgnieciona. Jest to niebieska rura 32 mm.
    To przełamanie widoczne jest tak około 15 cm na ułożonym styropianem, czyli
    wyjdzie penie gdzieś około 8 cm powyżej posadzki.
    Co mogę z tym zrobić, co powinienem zrobić, żeby potem nie mieć problemów z
    tą rurą i wodą. Rura ta zasila cały dom, gdyż wody z wodociągów nie mam.

    Jak to naprawić, co z tym zrobić? Łączyć, zgrzewać? Możecie coś
    podpowiedzieć?

    Myślałem żeby obciąć ją tam gdzie to przełamanie, założyć końcówką i wyjść
    rurą ocynkowaną do hydrofora. No ale że złączki tej nie mogę pewnie
    zabetonować, to pewno musiał bym w koło tej rury wykuć niewielkie
    wgłębienie, w którym siedziała by ta złączka.

    Pozdrawiam
    Bartek