  • Data: 2011-02-08 11:41:57
    Temat: Utrzymanie temperatury w wykanczanym domu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miejsce akcji - dom w trakcie wykonczenia
    Osoby dramatu - dojezdzajacy wlasciciel
    Fabula - temperatura spada na leb! czy wzrosnie...?

    Tyle zartow, a teraz powaznie - bede musial utrzymywac w wykanczanym domu w
    miare stabilna temperature 15 stopni. Gazu jeszcze nie mam, prad mam
    budowlany. Prognozy zapowiadaja powrot mrozow.
    Czy ktos moze doradzic a) jakis piec (nawet kominek) niewymagajacy
    zasilania, o bardzo duzej stalopalnosci i/lub b) cos na gaz, co bedzie
    lepsze niz prymitywny promiennik?

    Z tym, co mam, przy zerze na zewnatrz utrzymuje dobowa temperature od 5 do
    12 stopni.

    Niestety nie moge bywac na budowie czesciej niz raz dziennie...

    --
    Maciek