  • 1. Data: 2012-02-01 10:31:12
    Temat: VZM-1 ostatnie zakupy
    Od: "tomek" <t...@...pl>

    Witam,
    jako że chcę zakończyć do maja 2012 budowę to chciałbym zakupić jeszczcze
    ostatnie rzeczy, które można odliczyć w VZM-1 (czyli zwrot VAT za mat.
    bud.).
    W takim stanie jak mam obecnie mógłbym już zakończyć budowę, ale skoro mogę
    kupić jeszcze rzeczy do wykończenia z których da się odliczyć VAT to czemu
    nie? Po zakupie będę kończył :)

    Poniżej zrobiłem listę co jeszcze muszę kupić i prosiłym o informacje co
    można wrzucić w VZM-1 (na pewno doświadczeni budowlańce tutaj wiedzą i
    chwała im za to / lub po prostu osoby, które "się postawiły").

    1. Panele podłogowe
    2. Drzwi wewnętrzne pokojowe
    3. Szafki do kuchni
    4. Piekarnik / lodówka (może się da? :))
    5. Zlewozmywak
    6. Płytki do łazienek
    7. Baterie do umywalek
    8. Umywalki + szafki
    9. Muszle WC
    10. Wanna
    11. Deski do wykończenia schodów (stopnie / trepy)
    12. Płytki (gres polerowany) na podłogi
    13. Wkład kominkowy
    14. Obudowa kominkowa
    15. Zestaw do rozprowadzenia ciepła z kominka
    16. Farby do pokoi
    17. Żyrandole
    18. Płytki podłogowe do garażu

    Może ktoś jeszcze coś zna z "wykończeniówki" co można wrzucić w VZM-1?

    Z góry dzięki za pomoc