  • 1. Data: 2010-03-28 20:02:03
    Temat: W jakiej odleglosci drzewa od lini telefonicznej
    Od: sebdar <s...@w...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam pytanie do forumowiczow? Kupilem ostatnio dzialke przez ktora
    przebiega linia telefoniczna. Chcialem sie spytac jaka obowiazuje
    strefa od linii i slupow telefonicznych gdzie moge posadzic drzewa, w
    jakiej odleglosci minimalnej one moga rosnac.
    Pozdrowienia sebdar

  • 2. Data: 2010-03-28 20:24:54
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    sebdar wrote:
> [...]
    > strefa od linii i slupow telefonicznych gdzie moge posadzic drzewa, w
    > jakiej odleglosci minimalnej one moga rosnac.

    zanim ci drzewa wyrosna to juz linie telefoniczne beda przezytkiem, nie
    martw sie.

    moon

  • 3. Data: 2010-03-29 05:19:40
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Uzytkownik "sebdar" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    Kupilem ostatnio dzialke przez ktora
    > przebiega linia telefoniczna. Chcialem sie spytac jaka obowiazuje
    > strefa od linii i slupow telefonicznych gdzie moge posadzic drzewa, w
    > jakiej odleglosci minimalnej one moga rosnac.

    To zalezy od tego na jaka wysokosc i w jakiej formie poprowadzisz korony
    posadzonych drzew (nie piszesz czy to drzewa owocowe). Jesli korony drzew
    beda nizsze od przebiegajacymi nad nimi "drutami" to nie masz problemu.
    Jesli beda nieco wyzsze to w przypadku koron wrzecionowych odleglosc 1,5m
    bedzie wystarczajaca.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-03-29 09:04:42
    Od: sebdar <s...@w...pl>

    Witam!
    Dziekuje bardzo za odpowiedz. Faktycznie nie podalem jakie to drzewa.
    Bede sadzil drzewa iglaste o pokroju wrzecionowym i te drzewa napewno
    dorastaja do wyzszych rozmiarow niz linia telefoniczna.
    Pozdrowienia
    sebdar