  • 21. Data: 2012-06-01 18:20:10
    Temat: Re: Wąż ogrodowy do grzania wody
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-06-01 16:08, Ghost wrote:
    > znaczy jak nie ma szyby, to wlot jest waskiego spektrum?

    To znaczy że jak jest inna przeszkoda, jak na przykład pomalowana na
    szaro folia, to z widma wlatują jakies fragmenty.

  • 22. Data: 2012-06-01 18:21:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-05-31 06:50, Polakko wrote:
    > Kto napisał czarną folią?

    Nikt. Jakoś tak domyslnie wpadłem na to że jest czarna, stosowana do
    *ogrodnictwa* przeciw chwastom. Mój błąd.

  • 23. Data: 2012-06-01 22:00:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To znaczy że jak jest inna przeszkoda, jak na przykład pomalowana na szaro
    > folia, to z widma wlatują jakies fragmenty.

    A po co folie malowac na szaro?

  • 24. Data: 2012-06-10 12:58:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-05-30 16:14, Sebastian Biały wrote:
    > Czy widziął ktoś gdzieś wąż ogrodowy który ma następujące nietypowe cechy:

    Znalazłem rurę PEX w Praktikerze 1.22 / m.

    Wygląda na to że to dość ciekawa alternatywa.

  • 25. Data: 2012-06-10 14:40:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 12:58:12 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Znalazłem rurę PEX w Praktikerze 1.22 / m.
    >
    > Wygląda na to że to dość ciekawa alternatywa.

    Duze opory jezeli ma tego byc kilkaset metrow - choc tak czy siak lepiej podzielic to
    na kilka obwodow wiec jakis rozdzielacz / trojniki jeszcze trzeba bedzie doliczyc :)
    pozdr.

    --
    Adam