  • 391. Data: 2016-03-31 18:41:01
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 17:03:46 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Jaka historia?
    > To tylko fobie.
    > Obecnie w Europie związki homo uznaje ponad 20 państw.
    > Jakie problemy widzisz w tych krajach?

    głównie takie ze promując "nowoczesne" społeczństwo doprowadza sie go do stanu gdy
    nie jest sie w stanie obronic przed najazdem hunów. Tu nawet nie chodzi o homo tylko
    o destrukcje istniejących więzi społecznych

    tu se poczytaj http://nf.pl/po-pracy/o-kryzysie-wspolczesnego-spole
    czenstwa,,9914,295
    to co prawda bardzo ukierunkowane na rynek, ale mozna wnioski ogólniejsze wyciągnąć:

    Próbując jednak wskazać źródła współczesnej krytyki rynku z pewnością należałoby
    wymienić K. Marksa, a także, a może nawet przede wszystkim, M. Webera. Ten ostatni
    wprowadził do dyskursu nowoczesności pojęcie racjonalizacji, rozumianej jako proces
    emancypacji rozumu, którego podstawową konsekwencją jest autonomizacja poszczególnych
    sfer wartości [por. Krasnodębski, 1999].

    Według niemieckiego socjologa proces ten ma ambiwalentny charakter, bowiem wraz z
    uwolnieniem potencjału racjonalności od totalizujących religijnych wizji
    rzeczywistości, bezpowrotnie utracone zostało poczucie sensu i jedności świata; ceną
    "odczarowania", swoistej demitologizacji jest zatem ostatecznie dramatyczna
    świadomość arbitralności wszelkich rozstrzygnięć aksjologicznych. Innymi słowy, rozum
    zastępując religię i mit w roli źródła legitymizacji porządku nie jest w stanie tej
    roli wypełnić do końca, racjonalizacja rozumiana bowiem, jako rozwój refleksyjności i
    autonomii człowieka, dając radykalną wolność w sferze wartości, równocześnie czyni
    wszelki porządek wątpliwym
    [...]
    Idąc dalej tym tokiem rozważań, należy podkreślić, iż nie bez znaczenia jest fakt, że
    rynek zakłada konkurencję. Dotyczy ona nie tylko producentów, ale także konsumentów.
    W sposób oczywisty musi więc prowadzić to do atomizacji społeczeństwa; skoro bowiem
    wypełnianie roli konsumenta wypiera inne typy zachowań społecznych, inni muszą być w
    większości interakcji postrzegani jako rywale, nie jako partnerzy. Konsekwencją tego
    jest, że "porządek społeczny nie opiera się już na zobowiązaniach rodzinnych albo
    obywatelskiej odpowiedzialności, ani na normach i wartościach społecznie uciskanych
    społeczności" [Aldrigde, 2006, s.132].

    b.

  • 392. Data: 2016-03-31 18:55:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 11:03:26 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wybacz, ale prezentujesz zbyt niski poziom dyskusji, abym mógł dalej
    > prowadzić z Tobą dyskusję.

    buahaha, zbyt niski zeby omówic metodologię?

    liczba ksiezy na swiecie 409000, przestępstw pedo 3420 w 9 lat, czyli 0,09291 zdarzen
    na 100 ksiezy rocznie. Nie da sie tego porównac z liczbą wsrod homo bo nie ma takich
    danych.

    Zatem w polsce:
    liczba ksiezy 26590, przestępstw pedo 19 w 4 lata, czyli 0,017864 zdarzen na 100
    ksiezy rocznie

    liczba skazan za pedo ogólnie w latach 2006-2010 to średnio 651.
    liczba homo 1% z dorosłej ludnosci to 305000 (wg liczby wyborców)
    Nie ma danych ale przyjmuje sie ze 40% przestepstw pedo robią homo, sam tak załozyłeś
    wczesniej.
    Liczba pedo popełnianych przez homo wychodiz zatem na 0,085403 /100homo rocznie.

    Czyli jakies 5x wiecej niz dla ksiezy.

    b.

  • 393. Data: 2016-03-31 19:12:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W kwesti formalnej. Liczba homoseksualistow dla calej ziemi to nie mniej niz 5%. Tak
    podaja rozne zrodla. Do odszukania w necie. Manipulujesz z jednym procentem.

  • 394. Data: 2016-03-31 19:33:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 19:12:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W kwesti formalnej. Liczba homoseksualistow dla calej ziemi to nie mniej niz 5%.
    Tak podaja rozne zrodla. Do odszukania w necie. Manipulujesz z jednym procentem.

    zgoda - potrzebny jest rachunek błędów czyli mozliwe zakresy danych. Ale jesli
    lgbt opowiada o 5% to zapewne jest to liczba przesadzona.
    No i poniewaz badamy polske to i dane z polski potrzebujemy.

    b.

  • 395. Data: 2016-03-31 21:22:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu manipulujesz. Minimum 5% to dane jakiejs miedzynarodowej organizacji od
    zdrowia. I dobrze o tym wiesz. Z badan a i logicznego myslenia wynika ze najwiecej
    homo jest w srodowiskach jednoplciowych. Koszary, wiezienia, klasztory, seminaria
    itp.

  • 396. Data: 2016-03-31 22:03:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 21:22:41 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Znowu manipulujesz. Minimum 5% to dane jakiejs miedzynarodowej organizacji od
    zdrowia. I dobrze o tym wiesz.

    Jasne.
    Znajdziesz dane od 0,8 (norwegia) do 10% podawane przez srodowiska lgbt, wierzysz
    komu chcesz. Tyle ze opisując to obiektywienie zawierasz to w rachunku błędów. Ale
    ciezko widze obiektywizmu sie spodziewac - wniosek ma być jeden -kk jest zły. A w
    dyskusji politycznej - zły jest kaczor. Nudne troche...

    "W 1994 roku w USA w ramach programu badawczego National Health and Social Life
    Survey (NHSLS) pojawia się raport The Social Organization of Sexualitypod red.
    Edwarda Laumanna z którego wynika, iż w USA z orientacją homoseksualną utożsamia się
    2,8 proc. mężczyzn i 1,4 proc. kobiet, niemniej badanie przeprowadzono na stosunkowo
    małej próbce 3160 respondentów. W 2006r. Stany Zjednoczone przekroczyły liczbę 300
    mln ludności, aktualnie jest to ok. 310 mln. W 2004 roku pojawiło się następne
    badanie w ramach programu National Healt and Nutritional Examination Survey (NHANES)
    na próbce 10 tys. Amerykanów - 3,1 proc. badanych określiło się jako osoby LGB. W
    trakcie pisania tego tekstu pojawiło się doniesienie o najnowszych amerykańskich
    badaniach przeprowadzonych przez Centra ds. Kontroli Chorób (Centers for Disease
    Control, CDC), w ramach programu badawczego National Health Interview Survey (NHIS).
    Raport opublikowany w 2013 r. stwierdza, iż 2,3 proc. badanych identyfikuje się jako
    osoby LGB, badania objęły 34,5 tys. respondentów. "

    b.

  • 397. Data: 2016-03-31 23:11:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-31 o 17:03, Uzytkownik pisze:

    > Jaka historia?
    > To tylko fobie.
    > Obecnie w Europie związki homo uznaje ponad 20 państw.
    > Jakie problemy widzisz w tych krajach?

    Ojciec i matka zastapione rodzicem a i b. Adoptowanie dzieci i wlasciwie
    nic wiecej.

    > Nie bardzo rozumiesz problem.
    >
    > Związek małżeński czy partnerski daje:
    > (w nawiasie opisałem co w przypadku partnerów nie pozostających w
    > związku np. par homo)

    Czego nie rozumiem wg. Ciebie? Przeciez pisalem o dziedziczeniu, prawie
    do informacji itp. To jest oczywiste i mi kompletnie nie przeszkadza.
    Przeszkadza mi, ze w niektorzych krajach ojciec staje sie rodzicem, a
    pedzie moga adoptowac dzieci.

  • 398. Data: 2016-03-31 23:37:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czytalem gdzies ze bardzo obserwowali co sie w takich homo rodzinach dzieje. I
    zaobserwowali ze nic sie nie dzieje. Nie stwierdzili zeby adoptowane dzieci
    wykazywaly nabyte sklonnosci homoseksualne. Rodzina czegos takiego nazwac nie mozna a
    zwiazkiem partnerskim w ktorym partnerami sa wszyscy, dziecko tez. Taka mini
    demokracja kilkuosobowa.

  • 399. Data: 2016-04-01 00:19:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    KK nie jest dobry. Przez ostatnie tysiac lat zgromadzil ogromny majatek. Ale nie
    zapracowal na ten majatek. W tej chwili stal sie niewolnikiem swojego majatku.
    Biezace wplywy spadaja a rosnie koszt utrzymania. Z pozbyciem sie czesci problem bo
    to nieruchomosci z reguly o ogromnej wartosci. W tej chwili stosuja metode zadluzenia
    i przejecia przez komornikow majatku ktory przestal przynosic zysk. Stosuja chwilowe
    rozwiazanie na wyjscie z twarza. To nie my sprzedajemy tyko komornicy zabrali i
    sprzedali. W Polsce tez to czeka KK. Przeinwestowal.

  • 400. Data: 2016-04-01 07:07:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 00:19:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    rozwiazanie na wyjscie z twarza. To nie my sprzedajemy tyko komornicy zabrali i
    sprzedali. W Polsce tez to czeka KK. Przeinwestowal.

    nie jest dobry bo ma majątek i słabo nim zarzadza? A to jest dowód na wzmozone
    pedofilstwo, no obo przeciez jest zły.
    Weźze sie wysil, przeciez to sie nie klei...

    A moze sie nie wysilaj, widze ze kompletnie tracimy czas.
    Tylko nie piszcie ze w kk wierzą głupie mohery - to raczej wy jestescie zabetonowani
    na swoich stanowiskach i absolutnie odporni na argumenty.

    b.