  • 1. Data: 2010-04-01 09:01:13
    Temat: Wełna na strychu
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Witam!

    Obecnie mam na skosach po 15cm wełny i jeszcze dojsc ma 20cm
    na prostych mam sufitach 20cm, i nie chcialbym wiecej dawac na prostych, aby
    nie zmniejszac sufitu, moze ewentualnie 5cm na zakładkę.

    i teraz zastanawiam się czy jak strych ocieple wełną caly 15cm to
    to będzie sens, czy lepiej obnizyc sufit na piętrze i dac zamiast 5cm 10cm.
    ale wowczas wyjdzie mi wysokosc pomieszczenia ok 248, nie za duza.

    co myslicie o ocepleniu strychu, czy przestrzeń tjh strych to tez izolacja
    dobra?

  • 2. Data: 2010-04-01 09:43:18
    Temat: Re: Wełna na strychu
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Amir said the following on 01.04.2010 11:01:
> [...]
    > ale wowczas wyjdzie mi wysokosc pomieszczenia ok 248, nie za duza.
    >
    > co myslicie o ocepleniu strychu, czy przestrzeń tjh strych to tez izolacja

    mozesz ocieplic strych, tylko zwroc uwage czy nie masz wylazow dachowych
    i innych dziur.

  • 3. Data: 2010-04-01 12:10:15
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    mozesz ocieplic strych, tylko zwroc uwage czy nie masz wylazow dachowych
    i innych dziur.

    wylazy dachowe sa, ale to w takim razie zatkam je styropianem, i w razie
    potrzebny wyjscia na dach bede sciagal

  • 4. Data: 2010-04-03 06:49:36
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale wowczas wyjdzie mi wysokosc pomieszczenia ok 248, nie za duza.
    >
    > co myslicie o ocepleniu strychu, czy przestrzeń tjh strych to tez izolacja

    Przede wszystkim napisz jaki masz dach i jak zrobiona jest wentylacja dachu.