  • 31. Data: 2009-04-13 08:25:31
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grtt45$t08$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Bo nie ma sensu. Pożerasz świnię, krowę, inne żyjątka, które maja DNA
    > prawie jak ludzkie, z tych samych związków chemicznych to czemu one nie
    > idą do nieba tylko w końcu kończą w przewodzie pokarmowym?

    Kiki, masz niezly bigos w glowie jesli chodzi o religie.

  • 32. Data: 2009-04-13 08:25:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Kiki, masz niezly bigos w glowie jesli chodzi o religie.

    P.S. hehehe

  • 33. Data: 2009-04-13 08:26:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za 100 lat zabobony beda karane w cywilizowanym świecie. Po prostu muszą
    > sie zmienić pokolenia :-)

    Lenin wiecznie zywy.

  • 34. Data: 2009-04-13 08:28:15
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

    > A coś się tak uczepił JP II i św. o. Pio? Pisałeś gdzieś, że jesteś
    > agnostykiem

    No wiec, ewidentnie klamal - przeciez widac, ze jest antyteista.

  • 35. Data: 2009-04-13 08:55:37
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > wybacz ale to jest jednak grupa techniczna a ty piszesz teraz banialuki.
    PLONK

  • 36. Data: 2009-04-13 09:29:15
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w
    > wiadomości news:gruaoh$488$1@inews.gazeta.pl...

    > No wiec, ewidentnie klamal - przeciez widac, ze jest antyteista.

    nie ja to pisałem, to ktoś inny pisał

  • 37. Data: 2009-04-13 10:11:30
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote in message
    > kiki pisze:

    > A coś się tak uczepił JP II i św. o. Pio? Pisałeś gdzieś, że jesteś
    > agnostykiem, to ludzie Ci już przeszkadzają?

    Nie jestem nikim takim. Po prostu nie wierzę w religie i już. Nikt od
    dziecka nie sączył mi do głowy tego ani ja swoim dzieciom też.
    Zadaję tylko pytania z czego wynika religijność. Przecież nie z genów tylko
    z wpojenia od dziecka i bardzo mnie ciekawi z naukowego punktu widzenia, od
    kiedy zażarci wyznawcy mają kontakt z religijnymi sprawami.
    Nie uważam, że takie pytania komuś uwłaczają natomiast widzę, że niektórzy
    robią się nerwowi na takie pytania :-)

    > Może jakimś nieodkrytym talentem historycznym jesteś? A może ponaszywasz
    > co poniektórym na ubraniach takie "plakietki" jak w KL Auschwitz - bo od
    > takich poglądów to już niedaleko do gazu -

    Co ty wygadujesz. Co to ma wspólnego.

    > I że niby XXI wiek to co, każdego innego od Ciebie można opluć i wyszydzić
    > bo co niby jesteś wolny i to jest wolność?

    Przecież nikt z nikogo nie szydzi. Rozmawiamy tylko czemu ślepo wierzysz gdy
    udowodniono oszustwa O. Pio, który nie był żadnym stygmatykiem, a oszustem
    :-) Oglądaj Discovery i National Geographic. Czy te kanały też z ciebie
    szydzą ?

    > Poza tym mam kolegów m.in. Żyda, Araba
    Ja mam też znajomych Zydów i Arabów i nie mam do nich żadnych uczuć w
    związku z narodowością czy kolorem skóry. mam natomiast znajomego araba,
    który się śmieje z kolegów islamistów.

    > i jak jeden przychodzi do mnie to nie ściągam krzyża i obrazków ze ścian!,

    Ja tego w ogóle nie wieszam. W jakim celu wieszasz krzyże i święte obrazki w
    swoim otoczeniu ?

  • 38. Data: 2009-04-13 11:44:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote in message

    > Zadaję tylko pytania z czego wynika religijność.

    Nieprawda. Nawet nie wnikasz czym jest religijnosc.

    > Nie uważam, że takie pytania komuś uwłaczają natomiast widzę, że niektórzy
    > robią się nerwowi na takie pytania :-)

    To pokazesz tom fotkie w koncu czy nie?

> [...]
    > gdy udowodniono oszustwa O. Pio, który nie był żadnym stygmatykiem, a
    > oszustem :-) Oglądaj Discovery i National Geographic. Czy te kanały też z

    Po pierwsze nie kanaly, kanal to tylko medium - ktos stawial teze w ramach
    filmu nie kanalu. Zreszta troche zenujaco wyglada podpieranie sie
    autorytetem kanalu, bylo nie bylo rozrywkowego. Po drugie, Daeniken
    udowodnil, ze to UFOki za wszystko odpowiadaja, wiem to na pewno, bo w
    telewizji o tym mowili. BTW - calosc wyksztalcenia odebrales z TV?

  • 39. Data: 2009-04-13 14:15:58
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    kiki pisze:

    > Ja tego w ogóle nie wieszam. W jakim celu wieszasz krzyże i święte obrazki w
    > swoim otoczeniu ?

    A miały być życzenia..., a dlaczego wieszam? Bo wierzę w Boga - w
    szerokim tego słowa znaczeniu, poza tym Konstytucja gwarantuje mi
    wolność wyznania tak jak i Tobie. Poza tym byłem w wojsku po 1989 r. i
    na każdym sztandarze wojskowym stoi: Bóg, Honor, Ojczyzna; i niech da
    Ci to trochę do myślenia.

    EOT

  • 40. Data: 2009-04-13 17:28:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Powiedz mi maniek, od kiedy mówiłeś paciorek pamiętasz? Od kiedy chodziłeś
    > do kościoła?

    Wiesz Kiki, ja bym Ci chetnie opowiedzial wiele, problem w tym ze Ciebie w
    ogole nie interesuja odpowiedzi. Nie ma znaczenia co odpowiem, bo Ty bez
    zastanowienia i tak znajdziesz jakies tam argumenty z programow
    telewizyjnych. Rozmowa z ludzmi takimi jak Ty jest wylacznie dolewaniem
    oliwy do ognia. Ja akurat jestem przykladem wychowanego w ciemnej dzielnicy
    i nie zawsze regularnie chodzilem do kosciola, ale wizyta tam nie pierwsza,
    w sumie zmienila moje zycie. Ty natomiast na dowod sciemy podajesz jakis tam
    film w Discovery, wybacz ten argument jest poprostu zalosny. Ty sie
    pograzasz stary. Nie masz pojeciu o wierze i jak widac nie tylko. Chcesz
    wiecej madrosci to poogladaj MTV a dzieci wychowasz niczym sol tej ziemii i
    az strach pomyslec o przyszlosci. Ja nie wiem na jakich wybitnych uczelniach
    tego ucza, ale z mysleniem to Ty widac masz po prostu problemy. Co do Karola
    Wojtyly skoro piszesz tak cynicznie, to boli Cie po prostu, ze na Twoj
    pogrzeb nie zechce przyjsc z wlasnej woli tylu ludzi, nie tylko wierzacych i
    jak na zlosc rzeczywistosc nie chce sie trzymac tego co masz w glowie,
    zupelnie jak jakis esbek albo jego syn, bo nie wiem jak mozna nie widziec
    rzeczywistosci.
    Ostatnie slowo na temat odkrytych zwlok jak raczyles napisac, widzisz sensem
    tej wiary jest to, ze te zwloki byly zwlokami przez dwa dni, reszta sobie
    doczytaj. Smierc jest elementem zycia, a nie jego koncem. Roznica miedzy
    nami jest taka, ze ja to wiem juz dzis, a Ty bedziesz zalowal. :-))
    Nie pozostalem konsekwentny w nie pisaniu na ten temat z Toba, to troche
    blad bo i nie kazdy ma ochote na czytanie tu takich dyskusji. Ci mam
    nadzieje, nie beda mieli o to zalu, ale nie moglem sie powstrzymac ten
    ostatni raz.

    Pozdro.. TK