    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Date: Mon, 13 Apr 2009 13:44:40 +0200

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grv346$657$1@opal.futuro.pl...

    > "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote in message

    > Zadaję tylko pytania z czego wynika religijność.

    Nieprawda. Nawet nie wnikasz czym jest religijnosc.

    > Nie uważam, że takie pytania komuś uwłaczają natomiast widzę, że niektórzy
    > robią się nerwowi na takie pytania :-)

    To pokazesz tom fotkie w koncu czy nie?

    > Przecież nikt z nikogo nie szydzi. Rozmawiamy tylko czemu ślepo wierzysz
    > gdy udowodniono oszustwa O. Pio, który nie był żadnym stygmatykiem, a
    > oszustem :-) Oglądaj Discovery i National Geographic. Czy te kanały też z
    > ciebie szydzą ?

    Po pierwsze nie kanaly, kanal to tylko medium - ktos stawial teze w ramach
    filmu nie kanalu. Zreszta troche zenujaco wyglada podpieranie sie
    autorytetem kanalu, bylo nie bylo rozrywkowego. Po drugie, Daeniken
    udowodnil, ze to UFOki za wszystko odpowiadaja, wiem to na pewno, bo w
    telewizji o tym mowili. BTW - calosc wyksztalcenia odebrales z TV?