  • 81. Data: 2009-04-15 08:11:40
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a09fea60-ae1e-4ee4-942a-d6d3c62de2eb@p11g2000yq
    e.googlegroups.com...

    > Już ostatni raz na ten temat;)

    > To, że się jest osobą niewierzącą wcale nie oznacza, że nie
    >przestrzega się zasad, ograniczeń i innych reguł obowiązujących w
    >społeczeństwie. Nie oznacza to także, że jest się kimś złym, a już na
    >pewno nie oznacza, że jest się "gnidą i złodziejem".

    Oczywiscie masz racje a gnidy sa wszedzie, nie odbieraj tego jednostronnie.
    Wydaje mi sie ze latwiej byc gnida nie majac zasad i ograniczen co oznacza
    tylko tyle. Sa jak wiadomo i gnidy chodzace do kosciola.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2009-04-15 08:23:38
    Temat: Re: NTG totalne [Bylo: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]}
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 23:25, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > o panowie mieli jakieś bezpośrednie objawienie prawdy prosto od boga?
    >
    > to albo trzeba zostać błogosławionymi albo sie udać do specjalisty.
    >
    > Znaczy co wiecie?

    Kod Leonarda powstał na bazie "naukowego" opracowania "Święty Graal-
    święta krew". To z kolei powstało na podstawie dokumentu którego
    fałszywość udowodniono ponad wszelką wątpliwość.... Z błędnych założeń
    nie można wywieść prawdziwego twierdzenia, więc z góry wszelkie tezy
    zawarte w "kodzie leonarda" można spuścić do klopa "z falami dunaju".

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 83. Data: 2009-04-15 10:51:13
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Ja Ci Marku powiem tak: brak Ci dystansu, szacunku, tolerancji i lubienia
    > ludzi. Jezeli tacy ludzie jak Ty normalni bo niewierzacy maja mi mowic co

    Maniek: zostaniesz naszym grupowym kaznodzieją :-) Minąłeś się z powołaniem
    :-)

  • 84. Data: 2009-04-15 14:44:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    > nie można wywieść prawdziwego twierdzenia, więc z góry wszelkie tezy
    > zawarte w "kodzie leonarda" można spuścić do klopa "z falami dunaju".

    podobnie jak bajki z biblii.

  • 85. Data: 2009-04-15 14:45:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro jestes automatem (w ramach materializmu niczym innym byc nie
    > mozesz), to nie masz wolnej woli osle.
    >
    > Sorry Maniek, ze przez Twoj post, ale delikwent juz dawno sie
    > zasluzyl i siedzi w KFie.

    prawdziwie po chrześcijańsku co? Jak sie nie d a wysłać na stos to chociaż
    go potrakotwac plonkownicą można. :)

    po czym poznajemy że coś ma wolną wolę?

  • 86. Data: 2009-04-15 14:47:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Potrafisz smiac sie z tych, ktorzy umierali wierzac w to co sami
    > pisali na sztandarach zeby co niektorym bylo lepiej?? Stac by Cie
    > bylo na to dzis, czy eksportowal bys sie do cieplych krajow przy
    > pierwszej okazji??

    Każda armia za boga honor i ojczyznę robi to co robi. Także popełnia
    zbrodnie wojenne.

  • 87. Data: 2009-04-15 16:31:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > prawdziwie po chrześcijańsku co? Jak sie nie d a wysłać na stos to chociaż
    > go potrakotwac plonkownicą można. :)

    Nie chce byc czyims adwokatem, ale z tego co zrozumialem Ghost napisal, zes
    dawno sie zasluzyl, wiec plonka nie dostales za te dyskusje.

    > po czym poznajemy że coś ma wolną wolę?

    Moze po tym, ze nie jest do niczego zmuszany??

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2009-04-15 16:33:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Każda armia za boga honor i ojczyznę robi to co robi. Także popełnia
    > zbrodnie wojenne.

    No ja nie slyszalem, zebysmy na kogos napadali.

    Pozdro.. TK

  • 89. Data: 2009-04-15 16:41:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Maniek: zostaniesz naszym grupowym kaznodzieją :-) Minąłeś się z
    > powołaniem

    Nie Kiki. Staram sie miec dystans do dyskusji i nikogo nie obrazac za to, ze
    mysli inaczej jak ja. O dyskusji niedlugo zapomnimy i glupio bedzie jak
    pozostanie po niej smrod na dluzszy czas.

    Pozdro.. TK

  • 90. Data: 2009-04-15 17:22:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    O, tu mi lezka plynie.

    > Nie chce byc czyims adwokatem, ale z tego co zrozumialem Ghost napisal,
    > zes dawno sie zasluzyl, wiec plonka nie dostales za te dyskusje.

    Skoro dalem Ci plonka znaczy to jednoznacznie, ze nie zycze sobie dyskutowac
    z Toba. Miej troche godnosci.

    > Moze po tym, ze nie jest do niczego zmuszany??

    To bylo ostatni raz Maniek, wiecej nie bede ;-)

    BTW Wolna wola to zagadnienie dosc zlozone i raczej trudne do pogodzenia z
    determinizmem. Jesli mamy wolna wole wowczas materializm odpada, nie
    dzialamy wg ustalonego programu tylko zgodnie z wola. Oczywiscie ograniczaja
    nas instykty, odruchy, nawyki itp. ale powinna pozostac chocby minimalna
    strefa, w ktorej to nasza jazn ma mozliwosc podejmowania decyzji.