  • 31. Data: 2016-09-12 23:22:11
    Temat: Re: Więżba
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Sep 2016 06:43:24 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Pomijam kwestie sensownego mocowania murłaty i i więźby bo ja takiej możliwości nie
    widzę. Ale może majster jakieś rozwiązanie znalazł;)

    Moim zdaniem to jest po prostu wykonawca, który nie potrafi patrzeć choćby
    o krok do przodu. Jest styropian i wylewka? To kładziemy i lejemy. A że
    któryś z kolejnych etapów z tym koliduje, to się będziemy martwić później.

    Ja trochę przesadziłem z oceną obciążenia punktowego, bo to jeszcze
    przejmie murłata i trochę się rozłoży, ale nacisk tam i tak będzie spory.
    Ze styro szybko zostanie placek. A mocowania tego do samych szpilek też nie
    widzę, to musi być sensownie podparte.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2016-09-13 07:21:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 23:22:15 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:

> [...]
    > Ze styro szybko zostanie placek. A mocowania tego do samych szpilek też nie

    nie ma opcji ze by to było prawidłowo. Jesli poddasze jest ogrzewane to w betonie
    powiny byc rurki i inne instalacje, jesli nieogrzewane to izolacji jest za mało a
    beton niepotrzebny.

    b.

  • 33. Data: 2016-09-13 07:27:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-09-11 o 09:19, Budyń pisze:
    > a jak sie zabezpieczyles zeby nie kupowal najdrozszych?
    Ja bym zapytał jak się zabezpieczył, żeby nie dostać najtańszych za
    najwyższą cenę :->

    Maciek

  • 34. Data: 2016-09-13 21:34:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Sep 2016 22:21:51 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > nie ma opcji ze by to było prawidłowo. Jesli poddasze jest ogrzewane to
    > w betonie powiny byc rurki i inne instalacje, jesli nieogrzewane to
    > izolacji jest za mało a beton niepotrzebny.

    Też mnie to zastanawia, dziwne to. Choć na upartego instalacji na podłodze
    może nie być, rurki do grzejników wcześniej wyprowadzone przez strop na
    ściany i nic więcej. Ale też bym chętnie rysunki zobaczył.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2016-09-18 19:08:03
    Od: "Pawel_M" <p...@w...pl>

    KIKI wrote:

    > Następny, który chce żeby mu wróżyć z fusów.
    > Dawaj te foty przed tym styropianem i po nim i kawałek projektu.

    Dokladnie taki jak tu
    http://pracownia-projekty.dom.pl/dom_przy_slonecznej
    _5_ce.htm